Gå til innhold

Bula, nå begynner jeg å bli ganske irritert på deg !!


Gjest

Anbefalte innlegg

Nei, jeg morer meg ikke med alle desse nickene mine, jeg liker bare å skifte av og til.

 

Hvorfor skulle jeg søke hjelp, jeg har det bra jeg, men kan lure på om du har det.. også en liten sak Odyssey.. jeg er ikke hildent.

 

Er du ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg svart for meg og det jeg har skrevet her. Nå er det din tur, Bula.

 

Forklar hva du mente med desse spydige utsagnene:

 

Du har sikkert bare fått kennelhoste.

 

Trodde ikke du fikk lov av foreldrene dine å ha sex jeg.

 

Eller har faren din glemt å sjekke laknene denne gangen?

 

For din del blir det vel bare ønsketenkning? Å ha sex mener jeg?

¨˜”°º•♥Bula♥•º°”˜¨

 

Nå får du komme med en grundig utgreing, om du er i stand til det da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er ihvertfall sikkert, du klarer å trimme lattermusklene på folk. Det skal du ha,

For min del så er dette bare latterlig og teit, og jeg må ærlig si at jeg rett og slett ikke gidder å kaste bort mer tid på deg og dine historier.

Jeg liker ikke folk som er uærlige.

Og når du legger ut et innlegg som virker søkt og du forandrer på historien underveis, så bør du regne med at du får mistenksomme blikk rettet mot deg.

Det er ikke bare jeg her inne som reagerer på deg og ditt, det har du sikkert merket og det vil du fortsatt få merke.

Jeg er vel bare en av de få som tør å si ting rett ut uten å være nervøs for at folk ikke skal "like " meg her inne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre...dere e 2 stk...hvor store utgifter kan dere egentlig ha?

 

Og hvis han e pleietrengende som du sier, så regner eg også med at han e uføretrygdet. Da har han jo en inntekt da...trygden! To stk. om lever på en trygd og en jobbinntekt burde da klare seg noenlunde bra....

Hvis det e så dårlig stilt økonomisk, så burde du revurdere ditt ønske om å få barn... i det minte vente til dere har råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry alså, men jeg syns dette er raaaasende festlig!!! hahahahaha...

 

Når du skriver personlige ting om deg selv på et forum, så må du jo tåle at folk svarer tilbake som de selv vil!! Blir du deppa av svar som du ikke hadde planlagt å få så er det vel bare å la være å skrive i i hele tatt! Å forlange at fremmede personer skal forklare seg for det de har skrevet blir for meg bare latterlig...

 

Så, ¨˜”°º•♥Bula♥•º°”˜¨ , bare le av det, du trenger ikke forklare et ord.... herregud...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å bruke mere energi på noe så tåpelig og bortkastet,og at jeg håper du kan konsentrere deg om enten mannen din eller gå og kastrere en katt i stedet.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må innrømme at jeg synes dette er en smule misstenkelig, og er enig med odessey (hvis det er slik det staves?) at dette høres ut som Hildent/rattlesnake.... mest reagerer jeg på måten vetrinær forsøker å forsvare seg på. har selv blitt beskylt for å være en annen enn jeg utgir meg for, men da ble jeg bare ufattelig sinna. Denne personen vet hva hun gjør, og jeg så tilogmed bokmålet rakne litt lengre opp her.... Hildent skriver jo tross alt nynorsk (prøver seg ofte på bokmål for å dekke seg) så jeg er bare mer overbevist

 

er man veterinær, så vet man hvordan det staves!!!

 

er enig i mye av det bula skriver, men å bli personlig, og dette med lakenet/sex osv, synes jeg er litt umodent. er nok å prate om uten å dra inn slikt mener jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg fulgt med på alle innelggene til "vetrinær" over lengre tid slik tydeligvis andre her inne har... men jeg synes da likevel at dere reagerer kraftig på uvesentlige ting?

 

Samboeren min har en kronisk sykdom, og han har hatt en del "down-perioder" der han har gått på andre medisiner enn i dag. Da har han blitt aggressiv og ekstremt trøtt/sliten. Dette er selvfølgelig slitsomt for meg, men det betyr jo ikke at vi ikke burde ha barn/prøve å få barn av den grunn? Den ene kommentaren om at han elsker meg, og ikke mener å være så krevende kunne jeg leve på i mange dager:)

 

Dette er jo et forum da, jenter. Og om noen gidder å sitte hjemme og finne opp historier så dem om det. Det er vel ikke noe poeng i å slenge ut latterlige og barnslige kommentarer av den grunn? Blir bare for dumt spør du meg.

 

Er vel likegyldig for meg om hun bytter nick hele tida..? Har det virkelig noe å si? med mindre hun ikke fotfølger andre her inne og lager kvalme ser jeg virkelig ikke problemet.

 

Synes forresten den kommentaren om at "barn fortjener å ha det rent og ryddig rundt seg" var noe spesiell..... Det er vel ikke snakk om at det ligger mugg på alle kjøkkenredskaper og at møkka flyter?? eller? Det første man blir "rådet" til når barnet har kommet til verden er faktisk å la husarbeidet ligge litt;)

 

jeg tviler heller ikke på at de sikkert har dårlig råd innimellom. Det å leve på trygd er ikke spesielt lønnsomt akkurat, og hvis hun jobber 50% tjener hun jo faktisk halvparten av det hun hadde gjort i 100% stilling. med tre hunder som hobby regner jeg med at det blir noen utgifter der også.... Dessuten så er det ikke uvanlig at man øker de faste utgiftene jo mer man tjener..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du fulgt med på alle innleggene som har kommet fra henne de siste mnd hadde du også reagert som mange gjør her... Det ene stemmer overhode ikke sammen med det andre, virker som hun bare er her for å skape dårlig stemning.. å da kan hun dra seg et annet sted, ikke forvente å få sympati her inne med alle disse historiene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hihi*

 

Var det jeg å tenkte Turbotrollet!!!

=)

 

Men jeg å bare måtte :)

 

HAHAHAHAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA ER DETTE??? Er vi, voksne jentene, tilbake på barneskolenivå nå. SKJERP DERE! Dette blir for lattering! Dette blir jo nesten mobbing av vetrinär. Hva vet vel vi om hennes liv annet enn de små fragmentene hun deler med oss her! Og hvorfor i alledager går Bula i gang på dette?? Men, Vetrinär det blir jo også litt merkelig at du konfronterer Bula. Du ber jo litt om det...............!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jo godt hende:)

 

Men jeg synes også det er litt latterlig å lese svar som "kanskje du har fått kennelhoste...", "får du lov til det av faren din...", osv, osv..

 

Ut ifra dette ene innlegget som jeg har lest så er det jo ikke mulig å si noe om hennes (hans?) troverdighet. Men jeg leste jo hvilke kommentarer bula hadde skrevet (de som står i HI), og synes bare det blir så teit.

 

Men for all del.. Dersom mange tviler på troverdigheten til vetrinær så er det nok kanskje noe i det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg begynner å få en viss forståelse for at folk bytter nick iblant, dette minner jo om ren skjær mobbing. Man skal tydeligvis være forsiktig med hvordan man formulerer seg her inne. Jeg har bare sporadisk fulgt veterinær/anonyma sine innlegg her inne den siste tiden, og sikkert ikke fått med meg alt. Men når hun en gang forteller om en pleietrengende mann og neste gang forteller om et bra sexliv, så må jo det bare være positiv!?!? Er vel ikke noe vits for oss andre, i den grad vi i det hele tatt har noe med det å gjøre, å tvile på det? Kan virke som enkelte er litt vel sultne etter noen å sette fingeren på også... Om noen her inne på forumet forteller ting om seg selv vi ikke tror noe på, ja da er det vel bare å ignorere disse personene da. Man løser uansett ingenting ved å starte mobbing av vedkommende.

 

Stinepinkekline; saklig og bra innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde heller ikke tenkt å svare på dette, men etterhvert som jeg leste nedover så fikk jeg laga meg noen meninger jeg også:)

 

Helt ærlig var det første jeg tenkte"at dere gidder" men så tenkte jeg tilbake på da jeg gikk gravid, det er uhyre lite å finne på, og BIM er hele livet, så jeg forstår godt at dem som har fulgt med på trådene til enkelte kan bli provoserte så lenge det ikke samsvarer....

Jeg kan ikke uttale meg om dette for jeg har ikke fulgt med inne på BIM på en stund da, men det jeg leser her inne får meg egentlig til å kjenne meg igjen...

Har mann mye arbeid med mannen sin så tror jeg neppe en unge vil gjøre det bedre, jeg går hjemme nå og får liten hjelp av mannen min til husarbeidet, og jeg kan love deg at det blir slitsomt med en baby itillegg da(jeg har vært velsignet med en liten engel, men allikevel er det lite jeg får gjort). Men hvorfor bryr du deg om det de sier ikke er sant? Du vet da best selv hvordan du har det?

 

Jeg forstår at enkelte innlegg her kan virke litt usammenhengende, slik som den ene hvor du klager masse på mannen din og her når du nermest skryter av ham...men vi har da alle gode og dårlige dager?

Jeg vet at jeg klager ekstra mye på min samboer når jeg har en dårlig dag...

 

Nei det er ingen grunn til å være ekkel og frekk i innleggene, men man må også tenke på at de fleste her inne er gravide som er pumpa full med hormoner, og da blir man lett irritert...slik er det bare...

 

Synes som Coolmommy**080607*overtid* at denne tråden burde legges død, nok har blitt sagt og det begynner å bli svært usaklig her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at denne tråden kanskje bør legges død nå ja. Ville bare si at om valget stod mellom å ta oppvasken eller en runde i sengehalmen, hadde ikke jeg vært i tvil om hva jeg hadde valgt hvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke legge tråden død!!!

Hun har faktisk bedt om det selv, bare så dumt hun tror at alle her har så dårlig hukommelse!

Nå skriver hun blant annet at de prøver å få barn, var ikke så lenge siden hun skrev at hun desperat ønsker seg barn, men mannen ville ikke.

Har han endret mening mon tro?? Har faktisk klaget over en slik tråd før jeg der jeg synes det ble litt vel mye mobbing. Men har lest en del etter hver av det hun har skrevet.

Underholdene? ja!

Men folk må få komme med kommentarer til henne når hun får seg til å skrive så mye rart?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...