Gå til innhold

nå var det rolig her!


miss_chica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åhh,kattunger er så nydelige :) Tror katten våres skal ha kattunger..men er ikke sikker :) Har fått store pupper i det siste da...hehe :) Vet du hvor lenge katter går gravide egentli ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempe gøy med de små...hihi...tror de går gravide rundt 6-8 uker. Vi visste ikke hun var gravid denne gangen,gubben skulle gå å hvile middag så hørte han noen rare lyder under dyna mi, så løftet han p dyna og der lå det 3 små..hehe..vittig!Jeg elsker katter,ble så glad når hun fikk de små,vi vil beholde de alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist katten vår var gravid merket jeg det pga store pupper,så deres er sikkert gravid,er jo sesongen for det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber...gjesp....

tar igjen litt arbeid, men det går tregt, så jeg tror jeg klapper sammen og tar opp igjen tastene på jobb i morgen!

 

natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh :):):) Da håper jeg katten våres er gravid :) HAr så lyst på kattunger...Men sambo vil bare beholde 1 da..Vil beholde alle sammen jeg vist det sjer :) Men får vi ikke gjitt dem bort beholder vi dem..er ikke aktus å avlive!

 

hehe...hadde fått sjokk hadde jeg løfta på dyna å der lå noen kattunger under...ehhehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e nok enno her ja, sjøl om æ håpa at æ skulle ligge å føde nu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...