Gå til innhold

Bør vi velge søskenvogn?


jubajuba2

Anbefalte innlegg

Litt tidlig å tenke på det enda kanskje men.....

Lillegutt er 21mnd når babyn kommer,kanskje det lønner seg med søskenvogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde heller satset på den vognen dere har lyst på til minsten, og heller kjøpe søskenbrett/ søskenstol til den største.

minsten er jo minst 29 mnd når den som (ikke?) er laga ennå er ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min blir 2 år når nr 2 kommer å jeg skal ha søskenvogn.. gutten på 2 syns d er godt å sitte å kose seg i vogna og slappe av litt han oxo å da syns jeg d blir feil av meg å ta ifra han den kosen..vi er mye ut å triller tur og jeg er alene annenvær mnd så jeg er avhengi av den siden han på 2 kommer oxo til å være hjemme sammen me oss.. jeg syns oxo d er for stor belastning for så små å konsentrere seg om å stå på ett slikt brett..søss hadde d til sin 2 åring uten hell.. d endte kunn me knall å fall for han ble lei av å stå slik..men d er min mening da:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det drøyt to år mellom de, og HELT KLART søskenvogn. Vi er mye ute og går, og dermed må toåringen få hvile innimellom. Ikke regner jeg med at han er ferdig med å sove på dagen heller på lenge.

Tenker og at det er umulig å hanle eller dra til byen alene med to små, uten å ha muligheter for å "sette fast" en liten turbo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir en Phil and Teds E3, den virker rett og slett genial, og

passer fint til de smale veiene her på landet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går for søskenvogn, da det blir 22 mnd mellom nurkene.

Jeg går til barnehagen (ikke akkurat nå pga. bekkenløsning) og da tror jeg ikke snuppa klarer å stå på et brett i en halvtime. Det ville nok også tatt veldig mye lengre tid...

Vi har sett på en fra babytravel de selger den på reflex. Veldig fin for du kan sette på en hardbag som står mot deg. Dessuten er det seperate kalesjer,og det virket utrolig stødig (har prøvd en meget urolig snuppe oppi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hovedgrunnen til at vi velger å kjøpe en søskenvogn, en mulighet til å "sette fast" turbojenta som skal løpe sikksakk og elsker å bli jaget. Orker ikke å løpe etter henne i enhver situasjon. Hun blir 2 år og 3 mnd når hun blir storesøster. Vi er veldig facinert av Phil&Teds e3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...