Gå til innhold

Hva har du spist til lunsj i dag?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har spist kyllingfile med fullkornspastaskruer, linser og bönner! Jobber til kl 17 i dag og er ikke hjemme för 17.30 så jeg måtte ha noe ordentlig. Nå er jeg trött etter maten og skulle helst ville legge meg nedpå en stund. Men, men klienten kommer kl 13.15!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi, lunsj... hmm.. det må jeg lage. Skal ha minst to skiver grovbrød med hvitost på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nystekte rundstykker med rørt bringebær og iskaffe!!! endelig en fridag.. jobbet i ett og 100 timer siden sist mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagde meg en deilig sandwich:) er så godt, med salat, ost og skinke og majones og smør:) hehe. =) og for ikke å glemme jaffa frokostbrød:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To skiver med nugatti! Mannen min ler hver gang han ser meg lage mat til meg selv. Det har vel ikke vært så mye annet på skiva siden jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier ikke matlyst, men en tur innom butikken fikk meg faktisk lysten på poteter, kjøttkaker og stua erter. Så, jeg endte opp med Fjordland sine ferdige middager og det var kjempegodt!!! Ble ikke kvalm en gang .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff for et spm. Ble liksom litt sen lunsj her da ettersom vi sov til halv ellve, men det bøe nok en meny på mc-donalds:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...