Gå til innhold

skjønner ingenting!! Nettop hatt ultralyd og gikk ikke så bra tror jeg..


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Er i uke 6 og idag hadde jeg ultralyd siden de mistenkte graviditet utenfor livmor, så hadde ultralyd for 1 og halv uke siden de kunne ikke finne noe foster.. men nå fant de og den viste jeg var bare 4 uker eller noe, bare 2mm var den, og legen synes det var veldig lite så hun siden jeg tok 2 hjemmetester for 2 uker siden at det var dødt, så nå får jeg svar på hcg testen imorgen.. men synes det hele virker rart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

husk på at spiren er 2 uker mindre enn deg... om du får beskjed om at du er 6 1/2uker på vei så er spiren bare 4 1/2 uke gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke dere bare har regnet helt feil utifra unfangelsestiden:) Kan jo hende...og da e spiren akkurat så stor som den skal være...

 

Men lykke til uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det går vel an...gjør det ikke?

 

Nå ble eg litt usikker, men eg mener at det e fullt mulig...Det e vel 2 uker etter unnfangelsen at egget fester seg og skiller ut hcg? Eller?

 

Nei, skal ikke være så skråsikker her. Håper no uansett at alt e bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er 2 uker etter unnangelsen tester viser positivt.. Det gjorde det iallefall med meg!

 

Håper alt er fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å teste positivt tidlig går i hvert fall an (hvis jeg har fått riktig termin ifølge UL 2 ganger..). Da testet jeg svaaaaaaaaaaaakt positivt 8 dager etter unnfangelse og definitivt positivt 13 dager etter.

 

Uansett - lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det med ro iallefall til du har fått svaret. Min mor gikk tre uker overtid med oss søsken, (ja det er lenge siden) men hun fikke beskjed at noen egg faktisk kan gå i dvale i en uke eller to. Hun hadde det med oss tre. Har også en venninne som har opplevd det samme. Hun skulle være 7uker på vei og fikk beskjed at hun var bare 5. Og der ble dette også konkludert med dvale. Men eller kjenner jeg ikke til noe.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men i uke 5 skal embryet være 1-2 mm.. Så det kan jo være du er i uke 5 da..

 

Lykke til unasett.. = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det blir sagt av andre her. Terminberegningen er utfra første dag i siste mens. Dvs at det er 6 uker siden du hadde siste mens, men det er kortere tid siden unnfangelsen - ca to uker kortere (dette kan variere fra person til person). Jeg testet positivt 2 uker etter unnfangelsen, eller 4 uker etter forrige mens.

Ikke gi opp helt enda! Lykke til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg tok en test 3 februar, i følge termin fant unnfangelsen sted 24 januar, dvs under 2 uker før jeg tok testen, så det går an å få tidlig svar!! Var på tidlig UL da jeg trodde jeg var 8 uker på vei, da sa legen 6 uker, men vi mente likevel det samme... Altså legen regnet 2 uker mindre enn meg ;)

 

Krysser fingrene for at alt er bra med deg og spiren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...