Gå til innhold

Flere som har merket at de har begynt å få melk i puppene?


*RutIetutt*

Anbefalte innlegg

Og hvor langt er dere på vei?

Jeg er 34+1, og merket det for noen dager siden - men har nok vært litt lengre. Merket jeg hadde noe gult størknet på brystvorten og pillet det vekk - da kom det ørlite væske ut...klemte på, så kom det mer....vittig:o) Håper det betyr at jeg får mer melk denne gangen enn sist...da fikk jeg ikk melk før etter 5 dager etter ks`et, og slet med for lite melk hele ammeperioden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ein gul tjukk dråpe på høgre pupp her ein dag, og då eg klemte litt kom det klar væske også, men ingenting frå venstre pupp. Rare greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så heldi du er..jeg hadde å keisersnitt så fikk ikke melk på mange dager og sleit heile tia...endte jo opp med morsmelk erstatning...vil så gjerne amme denne gangen å ikke ha noe problemer...vil åha meeeelk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å få det rundt uke 32 tenker jeg, men bare sånn bittelitt .. Noen få dråper innimellom :) Hehe, var jo så dum at jeg gikk uten bh her om dagen, og da ble det to våte flekker på toppen min :o Så da var det på med genser ute i varmen .. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynnte og lekke i uke 26 ca, er i uke 31 nå og det lekker litt hver dag gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lekket siden uke 28, flere ganger om dagen. Burde begynt med ammeinnlegg for lengst, for det lekker gjennom klærne og så vaskemaskina går oftere enn før for å si det sånn. Har de siste ukene kjent stikking rett før det begynner å renne, så da er det bare å putte dopapir under genseren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...