Gå til innhold

Kynner kynner og atter kynner...


Gjest

Anbefalte innlegg

hei! lurer på om noen som har det samme "problemet" som meg... jeg har så vanvittig mye kynnere.. er i uke 26 nå. Igår var jeg på jobb og magen var stein hard hele vakten min (jobber i et bofellesskap med multifunksjonshemmede..) da jeg kom hjem var magen så hard at det var vondt å stryke på den. Er det noe som kan si meg om dette er vanlig eller om jeg bør kontakte legen??

 

takker veldi for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har slitt med kynnere siden uke 20... Er nå i uke 39. Det er ikke farlig så lenge du ikke har de konstant. Jeg hadde de så sterkt og konstant at jeg var inne på sykehuset for sjekk.. De var på kanten til å være rier/veer som kunne gjort at fødselen kunne startet. Slet med dette gjennom hele forrige svangerskapet mitt og. Bare sørg for å IKKE løfte tunge ting,helst ikke støvsuge,vaske for mye og sånne ting som gjør at du må bruke kroppen mye...

Du kan nok ta kontakt med legen din og for da vil nok legen anbefale deg å sykemelde deg litt... Jeg jobbet bare 60 % jeg,slik at jeg kunne være hjemme 2 dager i uken. Det hjalp meg mye.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk skal du ha.. er så godt å få svar :D jeg skal bare jobbe fredag denne uken så skal jeg til JM på tirsdag igjen. Om de fortsetter så tar jeg det opp med henne da.. imens så får sambo vaske huset ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...