Gå til innhold

da nærmer det seg fødsel på meg også da......snike snike


Gjest

Anbefalte innlegg

håper han kommer på bursdagen min på søndag, litt ego må man være. hehe. våknet i går natt med sinnsyke smerter som gav seg etter 3timer og som startet på tidlig morgenen igjen, ringte jm mi og dro til fastlandet for en sjekk. der var alt klart sa hun, 1cm åpning og mykt som ett solvarmet smør kopp. kunne starte når som helst nå, for hodet hans var godt nedi bekkenet.fikk beskjed å ikke stresse nå som gubben skulle bort en liten tur for dette kom til å bli en pang fødsel på noen få timer hvis det rakk ut så lenge. tok en samtale på dette, riene kom til å bli veldig intense og skarpe pga jeg har født så raskt og har tette barn fra før. grøss sier jeg. bl har steget også. idag skal jeg pynte med blomstene jeg kjøpte igår og så skal jeg på arbeid igjen. hvis det holder da, for det er aktivitet i nedre regionen på magen, hold seg i skinnet klompen sier jeg. gidder ikke fødsel enda.buhu.litt syting må jeg ha jeg å.

ja så fikk jeg trompet igjennom at min mens termin på 7juni stemmer da. pluss noen dager, legen min sa 23 juni.juhu, er så lei å kjempe om alt nå. fikk ordnet med seaking og legevakt igår jm, de er underettet om at hurtigføderen deres er i farta,da lo jeg.hehehe. jeg er beryktet for fødslene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare du ikke sniker foran meg så!

 

Jeg har ikke engang kommet til termin, og har allerede hatt NOK sniking!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar innersvingen på deg jeg vettu. fødeklar som faen. innen uka er omme så har bebisen komme sa jm. da skalkes lukene her igården. stapper oppi ei klyse med sement.hehe.du får opp å hoppe du å,jeg dansa med ungene før kvelden og det gjorde susen.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stol på det de sier!

 

Ene jordmora sa jeg skulle ha føda innen mandag 11. juni

 

Legen min sa innen torsdag (morra)

 

Så havna jeg på føden med rier mandags kveld!

Og hu sa i løpet av den natta (natt til tirsdag)

 

Men har jeg født??

 

IKKE FAEN!!!

 

Jeg lager snart opprør!!

 

Får satse på at legen min har rett..

 

For jeghadde to venninner som hadde termin samme dag som meg, og nå har søren meg BEGGE to fått jentene sine!

Så jeg er SISTEMANN igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har hatt samme jm på alle andre ungene mine og det de har sagt har stemt. er så lei av murringer og dritt og fjas nå at nå får han bare komme. det har kommet de siste dagene, fra lørdag. men er det ikke typisk at vi kjenner ikke en dritt så lenge mannen sitter oppå oss. så fort de er ute av huset er det i full gang i magen igjen. min har dratt til notodden nå. er et stykke fra oss det. og nå har det tatt seg opp i magen ja. en runde i høyet imorges og med hans spærm så plopper det meste ut. veldig hormonell ja. nå må jeg fyke for dette ble ikke godt nei, vil ikke føde nå.men har en nå valg når jm alltid har rett da.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...