Gå til innhold

Kinesisk fødselskart..


Gjest

Anbefalte innlegg

nå skal det være sagt at jeg ikke har så innmari mye tro på det kinesiske fødselskartet, men typen tror på det og han har innmari lyst på ei jente. han fant et på nettet for noen måneder siden som viser at hvis vi vil ha jente, må jeg bli gravid enten nå i juli eller januar neste år. men jeg sjekket nettopp det som er her på bim, og ifølge det blir det jente hvis jeg blir gravid i september også... så hvordan skal jeg vite hvilket som er riktig da? og en annen jeg fant på nettet er helt motsatt av det typen fant... bare juks og fanteri alt sammen spør du meg...:/

 

jeg og typen har ikke snakket om det å få barn siden i vinter, og jeg har ikke villet nevne det for jeg vil ikke mase eller noe. men nå nettopp spurte han hva jeg tenkte på, og jeg sa 'kinesisk fødselskart' og forklarte hva jeg hadde funnet, tenkte det kunne hinte litt om at jeg har lyst å prøve snart.. og istedenfor å frike ut slik jeg nesten forventet, så han bare tankefull ut og sa ikke noe mer... så jeg håper på prøving snart:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...