Gå til innhold

herregud for et pes med sex!


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

er ikke bare bare lenger, jeg sliter med bekkenløsning og er ikke veldig mobil for å si det sånn, vi finner ikke en god stilling, magen er i veien, jeg er for tung, hehe! kan være våt for og så plutselig bli helt tørr (sorry detalj), blir anpusten med en gang, synes det svir litt. Jeeesus! og jeg har 5 uker igjen! skal det liksom ikke bli noe mere ok sex på lenge nå da :o(

Noen med samme problemer?

må jo le litt da, føler meg jo som en klønete flodhest som skal ha sex for første gang! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*hihi* Da er vi flere. & jeg har 15 uker igjen *sukk!*

 

Det finnes to brukbare stillinger. Den ene er den gamle misjonæren. Men når vi har sex blir livmoren min som stein og vi ser den flytte seg opp og ned i takt med akten. Appetitlig? Nei!!

 

Den andre er meg på toppen. Men det funker bare i omtrent 3 sekunder, så er det stopp.

3sekunder rekker vell knapt å holde for nyfikne ungdommer!?

 

Så for oss ender det litt for ofte opp i frustrasjon over å ikke få til, så lar vi det gå ut over hverandre. Har skjedd et par ganger at vi har sovnet med ryggen til hverandre etter mislykkede forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Na sitter jeg her og ler for meg selv. Det er ikke bare bare nar kynnerene smeller i under akten, eller nar den lille for den saks skyld blir helt krakilsk og sparker og turner... Det siste er en skikkelig "turn off" det er helt sikkert (haha)!

 

Men, men - denne graviditeten gar jo over etterhvert, sa det kommer seg nok igjen. I mellomtiden kan man jo bedrive litt "handarbeid" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...