Gå til innhold

Nøff nøff


Ikke anonym!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen innlegg som ikke henger på greip, samt malplasserte spørsmål i tråder som faktisk krever en liten anelse fintfølelse.

Lett litt nedover siden, og du finner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål som:

 

"Hvorfor skriver du "lille kjempe"? Var det en som fikk en baby som var ekstra stor ved fødselen?"

- og dette i en tråd som ikke fortjener den slags i det hele tatt.

 

Samt "hull i hodet"-spørsmål vedrørende spying under fødsel, vorter etc etc.

 

Er sannsynligvis ment som humor (forhåpentligvis), men dette ble litt for smakløst for min del.

 

Derfor utblåsningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh... Håper du har hormoner å skylde på eller noe...

 

Men om du føler deg for intelektuell for oss* her inne, som synes det er kjekt å diskutere alt fra himmel til jord som vi lurer litt eller masse på, så god tur ut!

Du er på skravlesiden nå:)

 

*(kan vel egentlig bare snakke for meg selv... men men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kanskje litt krass nå (hormoner-JA!), men synes faktisk at spørsmålet i lille-kjempe-tråden var totalt malplassert og respektløst.

Hadde vedkommende lest tråden, burde hun skjønne at det spørsmålet var helt unødvendig.

 

Og når det i tillegg kommer snodige egen-produserte tråder fra samme kanten, fikk jeg opplevelsen av at dette ble gjort på pur f*

 

...og så gikk nåla i taket her...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har lest trådene... og skjønner poenget ditt...

Men synes fortsatt det er unødvendig å "henge ut folk" om jeg kan kalle det det....

Men men... Jeg har ikke hormonproblemer nå, så skal ikke dømme deg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-prøvde jo å være litt diskret, da. Men ble jo bedt om å spesifisere- prøvde så godt jeg kunne uten å "henge ut".

Men skjønner poenget ditt!

 

Håper at det aldri skjer meg igjen- å ikke ha kontroll på hormonene, mener jeg :-)

 

Det kommer seg litt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja.. Kan vel i grunn ta på meg hele skylda:)

Leste hele tråden over her nå, pluss lille kjemper tråd...

Så nå er jeg i grunn mere på din side, selv med kontroll på hormonene.... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe.. denne du hinter om her... det virker som det er store problemer ute å går serru.. Ekke første gang oppkast tråder kommer om det samme, og er noen syke md oppkast er det en som er først ute etter å få detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er egentlig ganske underholdene da:-)) Når det er så stille som det er her om dagene, så er disse spm artige(IKKE de på lille kjempe).. Vi er flere som kan få oss en god latter... Jeg hadde ikke fått med meg den hu hadde tatt på lille kjempe, jeg... før nå. Og hvor lobotomert er en når en ikke har fått med seg historien til lillegull? Og oink har jo vært på bim i laaang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at humor kan være underholdende, ja- men syntes at det gikk litt over stokk og stein i kveld....

Enkelte emner lar man bare være i fred!

 

Jaja- fikk kjenne adrenalinet bruse- det er jo også noe :-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Det går faktisk an å ta seg bryet med å lese gjennom tråder og utlagte linker før man gnir det inn.

Denne historien kan jo umulig ha gått hus forbi noen her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av bims mest rørende historier... sjekk også oppkast jokæren:-) hehehe.. da ser du hvor besatt oppkas er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ny her, så jeg har ikke fått med meg alt ...

Men..... skjønte jo litt likevell da jeg lest den tråden....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en skjønner at noe er alvorlig når en leser, og det er også mulig å titte på profilen til lillegull, før en gjør slike idiotiske tabber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Alle med litt gangsyn vil forsøke å trø varsomt når man senser alvoret i situasjonen.

 

PS: Hjelp- finner ikke oppkast jokæren- link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var spy innlegget hennes:-) hehehe.. men så du hadde svart ganske så bra der:-))) heheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...