Gå til innhold

NR.2... halla:-)))


doffine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp Går så bra atte. Er sukkerfritt veit du.

Dessuten elsker hun tyggis. Tar ei pakke på noen min. he he

Favoritten er Extra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:-))) Var usikker om hun kunne spise det.. Kjenner barn og tyggis:-)) Blir lissom ikke to stykker... da skal jeg ta med litt forskellig til henne i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he..

 

Er litt usikker på når vi er hjemme da.

Skal på sommerfest i barnehagen. Trodde det begynte kl 15. Men er visst 15:30. Regner med at det er ferdig ca kl 17:00.

Men ... jeg har ikke bil serru.. Derfor litt usikkert på når jeg er hjemme igjen. Pleier å låne bilen til mamma. Men hun skal seff på sånn symøte (slarvemøte). Det starter 16:00, og er ferdig ca 19:00.

Og gubben skal jobbe seint resten av uka...

 

Litt dilemma ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver ikke å stresse:-))) Trultemora, doffen og jeg skal slikke sol så lenge:-)) Fant ut at lille snella måtte få noe kos, siden hun har hatt vannkopper stakkar... Er bra hun kan spise noe snadder da:-) Har en far med diabetes og farfaren min hadde det også... og er ikke like moro for dia folk bestandig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det du.. Men det er enklere enn de fleste tror da. Mange har hengt seg opp i det gamle... Nå kan en diabetiker spise det enn vil. Men må passe på måling og medisin seff. Og ikke for mye av det gode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pappa spiser mer frukt, grønt og kokesjokolade.. farfar han tok et lite stykke kake.. og holdt seg kun til dent.. Men pappa han stor koser seg:-)) Jeg kan fint lage dia boller i stedet for vanlige lissom.. merker ikke store forskjellen.. Men jeg syns det er slemt å gi ting de egentlig ikke skal ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Så enig atte. Oppskriften på dia. hvetedeig, er jo nydelig. Bruker ikke noe annet jeg. Og det er godt å høre at du tenker... Jeg sliter litt med enkelte som tror det er greit å gi henne hva de vil. Bare fordi jeg sier at diabetikere "kan" spise hva de vil. De fatter ikke at det MÅ måles og gis medisin uannsett. Og at søtsakene ikke må i munnen hver jævla dag.. Men en gang iblandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg har hatt dia i familie i alle år, så vet jeg at er jeg usikker på noe, så er ei skive med brunost mins farlig å gi.. Et eple har sukker iseg, og kan være usikkert å gi.. SÅ jeg spør heller en gang for mye enn for lite:-)) Et barn eller en voksen med dia kan ikke få ALT. Det er heller ikke bra å få i seg søtsaker hver dag heller.. Er bra at frukt og grønt er moderne mat:-)) Nå sitter jeg heller å koser meg med frukt på kvelden enn godis:-) Og senest i dag, så bemerket min kjære seg det:-) hehehe.. jeg hadde nemlig ikke rørt godiset han kjøpte på lørdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...