Gå til innhold

JEG ER BLITT MAMMA!!!! :-D :-D


Alba44

Anbefalte innlegg

Fredag 8.juni kom vår kjære gutt til verden!!!

 

7 uker før termin og helt uten forvarsel gikk vannet natt til fredag og fødselen var i gang. 17 timer etter vannavgang fikk vi møte vårt vakre mirakel. Gutten min er selvfølgelig verdens vakreste og veldig lik sin pappa :-D

 

Alt er etter forholdene bra med lillegutt og han får litt starthjelp til pusting og mating. Mannen min og jeg er sprekkferdige av stolthet, og kan nesten ikke vente med å få han hjem, men han må bli større og sterkere først.

 

Er ikke oppdatert på hvordan det går med dere jentene her inne, men håper det er bra med dere!

 

Og dere som fortsatt ruger; GLED DERE!!

Ingen ord i verden kan beskrive denne opplevelsen...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med lillegutt. Hvor "stor" var han?

Må kose dere masse masse i tiden fremover, den er fantastisk og går så altfor altfor fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, ja det var tidlig - men gratulerer så utrolig masse! Må være sprøtt å få babyen såpass mye for tidlig....er enda 6 uker til min termin...og jeg er IKKE helt klar, he he;o) Så utrolig flott at alt går fint da - kos dere masse med prinsen:o)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi du hadde termin bare et par dager før meg jo.. snakk om å snike forran maaaaaange i køen, hehe.

 

Masse gratulerer med gutten deres. Gleder oss til å få se bilder:)

Er navnet bestemt eller?

Hvor stor var han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, så koselig!! kos deg masse med den lille, og gratulerer så masse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE!!!!!!!!! :-)) ahhh,syns jeg kjenner litt av den herlige følelsen du har nå! Nybakt mammafølelse er det ingenting i verden som kan slå!

 

Kos dere masse med den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten din Alba33 :-) Så koselig ! Skjønner godt du gleder deg til å komme hjem med han !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TUSEN TAKK FOR ALLE KOSELIGE GRATULASJONER!!

 

Så koselig å lese når jeg nå logget meg på.

 

Vår kjære sønn veide 2275 gram da han kom til verden og er 47 cm lang.

Lang og slank, men med gode runde kinn.

Han har mørkt tett hår og mørkeblå øyne :-D

 

Han er stabil, trenger mindre pustehjelp og er ferdig med en fæl antibiotikakur. En grusom veneflon ble fjernet fra foten hans i går og jeg gråt av glede :o))

Vi nyter hvert sekund som nybakte foreldre og ser så frem til endelig å få han med oss hjem. Jeg er nå utskrevet fra barsel, så dagpendler til sykehuset.

 

Skal prøve å legge inn i en fødselshistorie snart. Bare jeg får tid..hehe..

 

En varm klem til alle prøvere, rugere og nybakte mødre fra meg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:D *misunnelig*

 

Eg og vil føde nå..og spesielt ettersom den ene fødselstråden etter den andre dukker opp hehe...e ikke rettferdig nemlig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk jenter!

Sender over masse fødestøv til dere som vil ha, men håper at flest mulig babyer blir i magene nærmere termin. Og skulle noen komme før som min lille gutt, så er vi jammen heldige som bor i Norge for her er fagkunnskapen stoor.

 

 

Nå skal mannen min og jeg reise til lillegutt, og jeg kan nesten ikke vente med å holde han inntil meg igjen. Sterke, flotte, lille kjempen vår :-D

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Han hadde det travelt, ja!

GRATULERER SÅ MYE, ALBA!!!! Godt å høre at alt er bra med den lille gutten din:) Var på UL i dag, og vi venter også gutt!

Kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...