Gå til innhold

jammen er magenen våres forskjellige når vi er gravide .. for jeg...


Gjest

Anbefalte innlegg

møtte ei idag som er like langt i prosessen som meg altså 5mnd....og det syntest nesten ikke på henne...men veldig søt og hyggelig jente...:-):-)

Men jeg derimot følte meg sikkelig feit og fødeklar ... hehe ... fikk jo nesten komplekkser... uff trodde ikke at det skulle skje meg, men jo da...! jeg er 5mnd og har lagt på meg 16kilo...vræææææææææl..hvordan vil jeg da se ut om 4 mnd ... ???? Fette vil bare henge og ingen ser at jeg er gravid...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I den perioden du er i nå er det veldig vanlig å være forskjellig... følte meg skikkelig liten og var litt lei meg for at magen ikke vokste for en måneds tid siden, men nå har den jo poppet ut noe sinnsykt... Så det kan jo være du bare har fått tidlig mage nå og at den roer ned tempoet littegrann fremover... og vekta, det kan jo være du har fått den tidlig også. noen ligger på seg det meste tidlig, mens andre "eser ut" på slutten. Kan jo også være pga varmen da, at du har fått litt vann i kroppen... men du er ihvertfalll ikke alene om å føle deg stor. Men prøv å nyte magen, være stolt over den og tenke sunn mat så kommer du nok til å fortsette å være en nydelig gravid dame =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomkål er kjempesunt det =)

Tips: del blomkål opp i små buketter, ha i ildfast form, ha over hvit saus og ost på toppen og hiv i ovnen på 180 grader i ca 8 minutter. ha som siderett til f.eks kjøttkaker i brun saus med poteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er jammen forskjellige når vi er gravide:o) Jeg er også stor i magen - har ikke lagt så mye på meg ellers, men får hele tiden kommentarer på at jeg har så enorm mage...ikke alltid like kjekt, selv om jeg er veldig stolt over magen min. Var større sist + hadde myyyye vann i kroppen, så da var det enda verre, he he;o) Det vokser veldig i rykk og napp som regel. Denne gangen vokste jeg mye i begynnelsen, men nå mot slutten har det gått litt roligere - var nervøs jeg også, hvordan jeg ville se ut på slutten om det skulle fortsette sånn;o) Sist la jeg på meg mest på slutten....så det er så forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blomkål suppe er godt det,..........det fikk jeg lyst på.....men bare den svigermor lager.....fantastisk god!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å tull!!

Du ser da absolutt ikke så mye mer gravid ut en meg. Iallefall ikke enn hva jeg føler meg....

 

Hvordan gikk det hos legen?

 

Ble så mye styr etter at jeg hente vogna, så glemte å sende deg melding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken hadde vi besøk av ei som da var 23 uker på vei. Mens jeg var 15 eller 16?

Husker ikke helt.

 

Hvertfall var jeg større enn henne. Snålt!

Hun hadde en pen liten kul midt på, som ikke vistes under en vanlig genser. Mens jeg var stor hele veien, og måtte ha på meg mammaoverdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...så du så det...hihi..joda gikk bra..var ingenting legen kunne gjøre...blodtrykk og alt er normalt :-)

Men fikk beskjed og ta det med ro, noe som blir veeeeldig nytt for meg !

 

Hvordan var vogna ???

 

Kjempekos og møte deg i dag altså :-):-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna var super!! koste meg med den i stua i går kveld...

 

Du må høre på legen og ta det rolig. Jeg vet det er kjempevanskelig...

 

Kjempehyggelig å møte deg også, du skal ikke se bort i fra at vi får babyene våre på samme dag - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...