Gå til innhold

Født på badet!


Gjest

Anbefalte innlegg

oi, d var en som ville ut kjapt :) Gratulerer så masse!!! Alt man klarer når man må....

Skikkelig flink du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det må ha vært dramatisk å være helt alene om å føde. Jeg ønsker ikke å oppleve noe slikt. Men det gikk jo bra med deg.

 

Kan du fortelle meg hvor vondt hadde du mens det pågikk? Jeg har hørt ulike beskrivelser av styrtfødsler. Noen sier det gjør ekstremt vondt når det skjer så fort, mens andre sier at når en fødsel skjer så fort så rekker man ikke å tenke på hvor intense smertene faktisk er før det er over. En venninne av meg fødte veldig fort og ho sa at ho ikke opplevde den fødselen som særlig smertefullt. Vips så var det over før ho rakk å tenke over at ho hadde enorme smerter. Så jeg lurer på hvordan det var for deg å føde så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var litt av en fødselshistorie! Utålmodig liten jente, og imponerende mamma som holdt hodet kaldt. GRATULERER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse med babyen!

 

Har til gode å føde hjemme jeg da :-)men fødte i min 3 i sykebilen og nr. 4 hadde nok blitt født hjemme om ikke jordmor hadde lagt meg inn på sykehus pga raske fødsler! :-)

Var bare 20 min sjuk før babyen kom!

Hadde bare kjent murriner før det! :-)

 

Kos dere masse med lillejenta deres! :-)

 

Klem! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer fra meg også!!!

Men en ting jeg lurer på, var det ikke vondt da? Like før pressriene og slikt? Egentlig en drømmefødsel da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse;) vet ikke helt va jeg hadde jort i din situasjon. . godt alt gikk bra. . kos dere masse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...