Gå til innhold

Kvalm i slutten??


Bibi m/2 nå (",)

Anbefalte innlegg

Blir så lett kvalm nå på slutten....rart siden jeg ikke har vært kvalm i hele sv.skapet!!

 

I går kveld var jeg kjempe kvalm, murringer i rygg.....følte meg rett og slett dårlig. Men i dag er jeg normal igjen.....herregud hvis det skal være slikt hele 2 uker til!!

 

Andre som har noe slikt ? er forresten 38+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker fra første svangerskap at jeg kunne føle meg litt kvalm igjen på slutten av svangerskapet. Nå er jeg i uke 37, snart 38. For en uke siden fikk jeg pluttselig svangerskapsbrekning, tenk. På ettermiddagen ble jeg pluttselig kvalm og kasta opp en gang. Det gikk over med en gang etterpå, men sannelig ble jeg kvalm og kasta opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker er nok litt av varmen oxo, man blir lett dehydrert...og føler oss uvell :)

 

God morgen forresten =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte i natt at jeg kasta opp for en uke siden. Nå kasta jeg opp i sta. Jeg ble akutt kvalm. Jeg prøvde å legge meg ned på senga å vile, men jeg svelga og svelga og svelga helt automatisk. Jeg fikk masse spytt i munnen som man ofte kan få når man blir skikkelig kvalm. Etter å ha ligget i senga en stund skjønte jeg at det kom nok ikke til å gå over før jeg fikk kasta opp. Så gikk jeg på dassen og kasta opp. Nå er det nok over. Jeg tror årsaken til at jeg kasta opp i dag og for en uke siden skyldtes at jeg tok 1 gram C-vitamin brusetablett sammen med 2 stk. aminojern-tabletter. Jeg går på aminojern-tabletter for tiden, vanligvis tar jeg de pillene sammen med vann (eventuelt juice). Men i dag og sist tirsdag tok jeg de sammen med sterk C-vitaminpille. Jeg tror den kombinasjonen må være noe magen min reagerer på, nå som jeg er gravid skal det nok mindre til før jeg kaster opp. Så nå skal jeg ikke ta de pillene sammen mer, tydelig at magen min ikke tåler det. Fordi det var ingen grunn til å kaste opp eller nå i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg også går rundt og er småkvalm/uggen ganske mye.

kombinert med utrooolig trøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev i sta at jeg trodde det var over. Men sannelig måtte jeg faen meg spy en gang til en halv time etterpå. Så fytterakkern, aldri mer om jeg skal ta så sterk dose C-vitamin sammen med jerntablettene. Fordi jeg tror det var det som var årsaken. Fyfaen for en fæl metallsmak jeg fikk i kjeften i sta etter å ha kasta opp de jerntablettene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg nøffemor.....://

 

Unner ingen å være kvalm...har heldigvis gitt seg nå på meg....*bankibordet*!!! Håper det gir seg hos deg også, er ikke gøy nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm og uggen i dag faktisk. Er 37+5. Har ikke lyst på mat, følt at jeg har vært mett eller "fyllt opp". Det er kanskje normalt da siden flere har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også....men bare i dag og litt i går foreløpig da.. skikkelig uggen.. sånn uten å helt skjønne hvorfor..og masse kynnere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...