Gå til innhold

Fødeplass på Riksen Juli/August


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått fødeplass på Riksen. Går med tvillinger og har termin Juli/August. Andre som har termin i slutten av julii/starten av august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har termin 4 august og skal føde på Riksen, men da er du sikkert hjemme igjen med to skjønne nurk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da er det ikke umulig at vi er der samtidig, jeg har termin den 11 Juni, og med tvillinger kommer de ganske ofte tidligere enn termin da, men kanskje ikke så tidlig når jeg tenker meg om. Uansett, gratulerer med to , det er skikkelig spennende å få to da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei

Har normal termin 24 august, men går med tvillinger, så regner med at de kommer noen uker før.Har fødeplass på Riksen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 8 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Termin 2/7 på Riksen. Fødte 18. april 2008 en jente på Bærum Sykehus. Gleder meg. Blir kanskje keisersnitt pga bekken men vet ikke dette før litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 år senere...

Annonse

Hehe, nå skjønte jeg ingenting. Fikk opp at jeg hadde skrevet på denne tråden og det stemte men er jo feil termindato. Og feil år!! Innlegget er tre år gammelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke umulig at vi er der samtidig, jeg har termin den 11 Juni, og med tvillinger kommer de ganske ofte tidligere enn termin da, men kanskje ikke så tidlig når jeg tenker meg om. Uansett, gratulerer med to , det er skikkelig spennende å få to da.

 

jeg har termin 11 juni, skal føde og settes i gang på riksen.. mest sannsynlig rundt en uke før grunnet diabetes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...