Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Nok en skravletråd til Titsi, Vinterbarn, Idefix og Hebbie....24/10

• Logg inn for å svare
200 svar til dette emnet

• Gjest

Skrevet 25 oktober 2006 - 10:57

Sol ??? Har du det du? Her er skodde og iskaldt.Har snødd langt ned i fjella..Brrrr :0( Nå har jeg laget to brød deiger og om alt går etter planen og kynerne ikke blir verre så blir det to deiger til i løpet av dagen.Målet er å fylle frysen slik at jeg ikke trenger å bake på lenge....Ikke det jeg har mest ork til med engang jeg kommer ut av sykehuset. Får vite etter 12 om jeg blir fremskynda.Men har så lite troen at her legges det planer for dagene fremover. Shopping i morgen og Herborg og Hope show på fredag. Slappe av lørdag og søndag og finne en dag til å bake boller :0) Fikk to pakker i posten idag.Det ene er hente sette til babyen.Har ikke tort å åpne pakkene...

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 vinterbarn ;O)

vinterbarn ;O)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 11:22

Hei.. vi har også sooool idag, så deilig å se litt sol!!! Har lille hjemme idag, hun ble satt på enda en pencelin kur av legen, øret var ikke bra!! Så nå er hun ute med nabo jenta og leker... i sola med dukkene sine. Deilig med litt luft inn også, har døra oppe.. blir helt gal jeg når jeg må ha den igjen ;O) Alt var bra hos legen idag da med meg.. men hun likte ikke at vi hadde vært på 3D ul.. visste ikke hva det gjorde med barnet, for det har ikke pågått så lenge at de har fått noen resultater på det ennå.... Bla..bla.. pluss hun syns jeg hadde gått opp for mye da, 11kg.. vekta var ikke snill mot meg.. og at det ikke var lett å holde den nede, men fikk kose meg med gullerøtter.... (så titsi.du er nok hennes drømme pas!!) Så nå er jeg rimelig bestemt på å finne meg en jordmor... hun målte også livmor, etterpå spurte hun om hvordan baby lå, tverrleie sa jeg.. åh, var hodet til babyen jeg kjente da.. ikke rart det målet ble stort!!! Jada.. bare super imponert jeg nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nok om min lege tur... spennende å høre fra deg senere Idefix, men du virker jo bedre form og i bedre mot nå da.. så det er jo bra!!! Nå skal jeg vaske vaskerommet og kjøleskapet. Får nytt kjøleskap og tørketrom i morgen, kan ikke slippe de inn på vaske rommet uten og rydde der.. blir litt vel flaut ;O)

#23 Chiquita Bananas

Chiquita Bananas

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 11:25

måtte bare si hei før jeg sprinter ut døra... Skal prøve å ikke knuse noen kuler ;op men jeg har sånt fælt og barnslig temperament ......

• Gjest

Skrevet 25 oktober 2006 - 11:25

Gubben ringte,han har vært hos legen.Gjett HVA!!!! Han har ikke rett på å bli sykmeldt på grunn av meg.. Den helvetes gynekologen visste det,men var likevel så arrogant er så sinna at jeg tror jeg sprekker her jeg er.Forbanna KØDD ! Men siden gubben har fått halsbetennelse og legen gav god viljen til så fikk han sykmelding ut neste uke. Lurer på om jeg skal åpne pakkene nå eller vente..Stod ikke at jeg skulle vente da..Er så spent på om det er fint..Men nr 2 fikk vi ett gyselig strikkesett i senneps gult som passa da gutten var mellom 9 og 12 mnd. Svigerfar holdt på å le seg skakk da han såg størrelsen på settet i forholdt til ungen. Hmmmm....Får snart vite at de fortsatt driter i meg på sykehuset og jeg skal gå til den 2.Venter bare på telefon..

#25 vinterbarn ;O)

vinterbarn ;O)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 11:28

Du mååååååå jo åpne den da.. og fortelle... hvem er den fra????? Blir super nysgjerrig jeg nå, klarer ikke å vente med sånne ting!! Hehe.. Bra mannen ble sykemeldt alikevel da, godt han var litt syk.. hihi... Godt å ha noen hjemme og få litt hjelp!!

• Gjest

Skrevet 25 oktober 2006 - 11:38

Det er fra svigermor.Jeg ba henne lage hente sett og så en pakke fra mormora og morfaren til gubben..Veit at det er ett teppe inn i der :0) Er så sinna på den gynekologen at han skal være glad for at jeg ikke skal inn før om ei uke...Må kjøle meg litt ned nå... Har ikke hørt noe fra sykehuset ennå,men gubben skulle iallefall si klart fra ang.det med sykmeldingen.

#27 Candy girrrl

Candy girrrl

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 55 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 12:30

Så teite de er på det sykehuset da!!!! Synst det har vært mye dårlig behandling og elendig kommuniksasjon. Selvfølgelig må du åpne pakkene! Hvorfor ikke? Prøvde å ta meg en halvtime lur i sted.. men var så glup å spise en sjokolade først. Så det ble en halvtime med breakdans i magen i stede. Så like greit å stå opp! Bor du i selve Fredrikstad Vinterbarn? Eller litt utenfor/ naboby? Jeg vet heller ikke hva en twilighter er. Men stakkars den twilighteren som sover lenge.. får ca 120 innlegg å pløye igjennom hehehe.. Så de er sikkert ganske mange :o)

#28 Candy girrrl

Candy girrrl

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 55 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 12:44

Hjelp meg å pakke.. -Klær til meg -Hentesett -Toalettsaker -Morgenkåpe -Mange truser -Bind -3 barnebleier + vaskeservietter -Albueskjell -Brystvortesalve -Amme-bh -Ammeinnlegg -Melkeoppsamler -Smokk (I krisefall til bilturen hjem) -Fotoapparat/kamera -Mobillader Noe mer jeg burde huske??????? Ammetåke allerede jeg

#29 vinterbarn ;O)

vinterbarn ;O)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 12:49

Pakke ja.. herregud det også!!! mobilen er er fordel.. kjedelig med bare laderen.. hihi ;O) Ellers ser det bra ut syns jeg.. eneste jeg hadde droppa var morgenkåpe... heller tatt med tøffler ;O)

#30 Candy girrrl

Candy girrrl

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 55 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 12:50

Ja! Tøfler glemte jeg. Ikke mobilen, den er en del av meg.. så den kommer ikke til å ligge i baggen en gang hehe

• Gjest

Skrevet 25 oktober 2006 - 13:26

Heisann jenter.Er så langt nede nå at jeg bare MÅ ha en liten bim pause.Orker ikke være her lenger.Har ringt føden og de sier at jeg bare kan ringe det sykehuset jeg vil føde på om jeg bytter. Må rett og slett ta en pause fra bim,samle tankene og plukke opp bitene av meg selv etterhvert. Sender dere selvsagt en melding alle tre om noe viktig skjer. Klem og kos jenter. Ikke sikkert pausen blir så veldig lang.Men akkurat nå orker jeg ikke baby prat,fødsel eller ks prat. Glad i dere alle tre :0)

#32 Candy girrrl

Candy girrrl

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 55 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 13:34

Huff.. Stakkars deg. Vært litt mye for deg nå. Skal krysse fingrene for deg og håper de tar godt vare på deg snart. Så håper jeg ikke pausen blir så alt for langt (litt egoistisk og) Stoooooor trøsteklem til Idefix!!!!

#33 Candy girrrl

Candy girrrl

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 55 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 15:23

Da har jeg hatt klikkebye. Åååå så sint jeg blir! Og det var typen så fikk støyten, (ike ungene heldigvis) Brukt flere dager på å SLEEEEIKE vaskerommet. Sortert i masse kurver osv osv. til og med brettet alle trusene i pressbrett. Så har småttisene gått inn, klatret, tømt alle kurver, slengt rundt og t.o.m funnet kurven med de nye stelleproduktene. Knust ny, dyr krem (170 kr) og klemt ut en hel tube waleda zink-salve! Aaaaahhh! Og mens jeg rydder.. tømmer de en pakke ballerinakjeks på kjøkkenet og finner slakterkniven, ØVERST i skapet. Er det mulig!! *Kjøle seg ned-kjøle seg ned- barn ER en gave- barn ER en gave* Puhh

#34 vinterbarn ;O)

vinterbarn ;O)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 16:22

Hehehe...... *ler* godt nå, unger er virkelig en gave ja!!!!!!! Enig med deg der... HELE tiden mener nå jeg.... eh....?? om 1 år ler du av dette... Gjør det for deg nå jeg... hehe..... zinksalva er god å tørke opp igjen.. hehe.. Håper ikke idefix blir veldig lenge borte fra oss.. ho forstår nok at hun ikke klarer seg uten oss særlig lenge... hehe.. Men full forståelse for at hun har det tungt nå!! Stakkars!! Tror lille er helt i sjokk etter ul jeg altså, blitt såååå rolig. Glad jeg har hørt hjertelyden idag. Er liv altså, bare ikke så mye... mulig hun har flyttet på seg også da.. er jo god plass ennå!!!

• Gjest

Skrevet 25 oktober 2006 - 19:37

Måtte bare innom og fortelle noe.Fikk nettopp telefon.Bestevenninna mi gjennom hele barndommen,hun var forlover til meg.Er gravid :0)) Litt over 12 ukerpå vei.Har ikke sluppet nyheten ennå da. Ble så rørt at jeg begynte å tute.Har vente på det sååååå lenge.Hun er ett år eldre enn meg. Måtte bare fortelle det til noen og siden dere ike kjenner henne så røper jeg det til dere... Nå har jeg virkelig noe å se frem til i mai.Jippi :0)) En slik glad nyhet trengte jeg virkelig idag :0)

#36 vinterbarn ;O)

vinterbarn ;O)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 19:41

ååhh. så hyggelig da ;O) Det er alltid veldig hyggelig når nærme venner er gravide, ihverfall de man har ventet lenge... Se der ja.. nå dukket Idefix på msn... så da stikker jeg nok dit en tur. Ha en god kveld!!

#37 Candy girrrl

Candy girrrl

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 55 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 20:12

Heisann! Ikke så mye aktivitet i kveld nei.. Idefix tar pause og kuleknuseren er på bortebane :o) Fikk kjøla meg ned i sted da.. dro på et senter for å shoppe litt. Men det ryker ikke mye penger når man ser ut som en pære og får kynnere av bare å bære mobilen med seg. Veldig rar følelse altså.. stå der klar med visaen, så greier man ikke bruke den.. Hallo!! Lurer på hvordan det går med deg Idefix..? Håper alt er bare bra med lille Thelma :o)

#38 Chiquita Bananas

Chiquita Bananas

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 21:58

Hehehe...kuleknuseren ;op Mye som skjer her når jeg er borte.....Fikk melding fra Idefix da. Håper ting ordner seg for henne ...... blir så sint på disse legene. Lager bare problemer for oss. Hvis den gynokologen visste om sykemeldingsgrunnlag så synes jeg at han kunne ha ordnet det da... Fy søren dem kan være sleipe til tider. Har ikke begynt på kulene fordi dem trengte litt tørking pga. malingen så da gikk jeg løs på noen engler jeg skulle male - det tok jo si tid. Men det var veldig gøy å holde på med slikt pille arbeid sammen med noen. Fant ut at vi liker jo det samme så da kan vi dra på kurs sammen eller ha flere kvelder hvor vi lager ting..... Men nå må jeg spise ferdig maten som gubben har laget til meg. Dere får høre fra meg i morgen - har ikke noe spes å skrive egentlig.

#39 Candy girrrl

Candy girrrl

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 55 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 22:01

hehe.. "gikk løs på noen engler" Den var jo bra ;o)

#40 Candy girrrl

Candy girrrl

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 55 Innlegg:

Skrevet 25 oktober 2006 - 22:07

Nei her var det kjedelig.. *tusler nå* Typen er på flyplassen å henter besøk. Må legge på sengetøy før de kommer. Vaskerom er nå ryddet og shinet. Og tøfler pakket! God natt!!