Gå til innhold

Nok en skravletråd til Titsi, Vinterbarn, Idefix og Hebbie....24/10


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Det er fra svigermor.Jeg ba henne lage hente sett og så en pakke fra mormora og morfaren til gubben..Veit at det er ett teppe inn i der :0)

Er så sinna på den gynekologen at han skal være glad for at jeg ikke skal inn før om ei uke...Må kjøle meg litt ned nå...

 

Har ikke hørt noe fra sykehuset ennå,men gubben skulle iallefall si klart fra ang.det med sykmeldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så teite de er på det sykehuset da!!!! Synst det har vært mye dårlig behandling og elendig kommuniksasjon.

 

Selvfølgelig må du åpne pakkene! Hvorfor ikke?

 

Prøvde å ta meg en halvtime lur i sted.. men var så glup å spise en sjokolade først. Så det ble en halvtime med breakdans i magen i stede. Så like greit å stå opp!

 

Bor du i selve Fredrikstad Vinterbarn? Eller litt utenfor/ naboby?

 

Jeg vet heller ikke hva en twilighter er. Men stakkars den twilighteren som sover lenge.. får ca 120 innlegg å pløye igjennom hehehe.. Så de er sikkert ganske mange :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp meg å pakke..

 

-Klær til meg

-Hentesett

-Toalettsaker

-Morgenkåpe

-Mange truser

-Bind

-3 barnebleier + vaskeservietter

-Albueskjell

-Brystvortesalve

-Amme-bh

-Ammeinnlegg

-Melkeoppsamler

-Smokk (I krisefall til bilturen hjem)

-Fotoapparat/kamera

-Mobillader

 

Noe mer jeg burde huske??????? Ammetåke allerede jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke ja.. herregud det også!!!

 

mobilen er er fordel.. kjedelig med bare laderen.. hihi ;O)

Ellers ser det bra ut syns jeg.. eneste jeg hadde droppa var morgenkåpe... heller tatt med tøffler ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter.Er så langt nede nå at jeg bare MÅ ha en liten bim pause.Orker ikke være her lenger.Har ringt føden og de sier at jeg bare kan ringe det sykehuset jeg vil føde på om jeg bytter.

Må rett og slett ta en pause fra bim,samle tankene og plukke opp bitene av meg selv etterhvert.

Sender dere selvsagt en melding alle tre om noe viktig skjer.

Klem og kos jenter.

Ikke sikkert pausen blir så veldig lang.Men akkurat nå orker jeg ikke baby prat,fødsel eller ks prat.

Glad i dere alle tre :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.. Stakkars deg. Vært litt mye for deg nå. Skal krysse fingrene for deg og håper de tar godt vare på deg snart. Så håper jeg ikke pausen blir så alt for langt (litt egoistisk og)

 

Stoooooor trøsteklem til Idefix!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt klikkebye. Åååå så sint jeg blir! Og det var typen så fikk støyten, (ike ungene heldigvis)

 

Brukt flere dager på å SLEEEEIKE vaskerommet. Sortert i masse kurver osv osv. til og med brettet alle trusene i pressbrett. Så har småttisene gått inn, klatret, tømt alle kurver, slengt rundt og t.o.m funnet kurven med de nye stelleproduktene. Knust ny, dyr krem (170 kr) og klemt ut en hel tube waleda zink-salve! Aaaaahhh!

 

Og mens jeg rydder.. tømmer de en pakke ballerinakjeks på kjøkkenet og finner slakterkniven, ØVERST i skapet. Er det mulig!!

 

*Kjøle seg ned-kjøle seg ned- barn ER en gave- barn ER en gave* Puhh

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...... *ler* godt nå, unger er virkelig en gave ja!!!!!!! Enig med deg der... HELE tiden mener nå jeg.... eh....??

om 1 år ler du av dette... Gjør det for deg nå jeg... hehe..... zinksalva er god å tørke opp igjen.. hehe..

 

Håper ikke idefix blir veldig lenge borte fra oss.. ho forstår nok at hun ikke klarer seg uten oss særlig lenge... hehe.. Men full forståelse for at hun har det tungt nå!! Stakkars!!

 

Tror lille er helt i sjokk etter ul jeg altså, blitt såååå rolig. Glad jeg har hørt hjertelyden idag. Er liv altså, bare ikke så mye... mulig hun har flyttet på seg også da.. er jo god plass ennå!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom og fortelle noe.Fikk nettopp telefon.Bestevenninna mi gjennom hele barndommen,hun var forlover til meg.Er gravid :0))

Litt over 12 ukerpå vei.Har ikke sluppet nyheten ennå da.

Ble så rørt at jeg begynte å tute.Har vente på det sååååå lenge.Hun er ett år eldre enn meg.

Måtte bare fortelle det til noen og siden dere ike kjenner henne så røper jeg det til dere...

Nå har jeg virkelig noe å se frem til i mai.Jippi :0))

 

En slik glad nyhet trengte jeg virkelig idag :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååhh. så hyggelig da ;O) Det er alltid veldig hyggelig når nærme venner er gravide, ihverfall de man har ventet lenge...

 

Se der ja.. nå dukket Idefix på msn... så da stikker jeg nok dit en tur.

Ha en god kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ikke så mye aktivitet i kveld nei.. Idefix tar pause og kuleknuseren er på bortebane :o)

 

Fikk kjøla meg ned i sted da.. dro på et senter for å shoppe litt. Men det ryker ikke mye penger når man ser ut som en pære og får kynnere av bare å bære mobilen med seg.

Veldig rar følelse altså.. stå der klar med visaen, så greier man ikke bruke den.. Hallo!!

 

Lurer på hvordan det går med deg Idefix..?

 

Håper alt er bare bra med lille Thelma :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...kuleknuseren ;op

 

Mye som skjer her når jeg er borte.....Fikk melding fra Idefix da.

Håper ting ordner seg for henne ...... blir så sint på disse legene. Lager bare problemer for oss. Hvis den gynokologen visste om sykemeldingsgrunnlag så synes jeg at han kunne ha ordnet det da...

Fy søren dem kan være sleipe til tider.

 

Har ikke begynt på kulene fordi dem trengte litt tørking pga. malingen så da gikk jeg løs på noen engler jeg skulle male - det tok jo si tid.

Men det var veldig gøy å holde på med slikt pille arbeid sammen med noen. Fant ut at vi liker jo det samme så da kan vi dra på kurs sammen eller ha flere kvelder hvor vi lager ting.....

 

Men nå må jeg spise ferdig maten som gubben har laget til meg.

Dere får høre fra meg i morgen - har ikke noe spes å skrive egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei her var det kjedelig.. *tusler nå*

Typen er på flyplassen å henter besøk. Må legge på sengetøy før de kommer.

 

Vaskerom er nå ryddet og shinet.

 

Og tøfler pakket!

 

God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...banka dritten ut av englene ;op

 

Kjedelig jeg kom jo nettopp inn og skrev for harde livet - nettet eller serveren til BIM er jo drittregt. Eller forresten - skrev jeg at jeg skrev mer imorgen ???

Åååå - da forstår jeg.

 

Tror jeg hadde kaldkvelt ungene om dem hadde gjort det mot meg....

Så flink du har vært og ryddet vaskerommet for.....andre gang...

 

God natt da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, hvorfor kom dere ikke inn på msn igår da... var jo liksom det jeg hintet til når jeg skrev at idefix og jeg var der... skikkelig træginger.

 

Hebbie; har du startet med å lage julepynt???!!! Åj, det har jeg ikke engang tenkt på... eneste jeg tenker på er å få ferdig leiligheten til babyen kommer.. hvis hun kommer som nr 2 har jeg 8 uker igjen.. ikke sååå lenge det!! Men da er jo faktisk jula over.. DET skremmer meg!!!!!!

Får vel begynne med julegaver ol nå.. orker ikke det på slutten, har dere startet???

Håpet egentlig jeg fikk kjøpt endel på nettet iår jeg, det hadde vært digg, bare sitte her og trykke.. og gavene kommer hjem i posten!!!

 

Åhhh... lenge leve latheten!!!!

 

Nå har jeg sendt mannen min til paris.. er alene fram til lørdag, så ikveld er jeg klar på msn, det håper jeg dere er også. Hadde vært kjempe koselig å skravla med deg der også titsi... ;O)

 

Nå må jeg tømme kjøleskapet... og vaske det. De som kommer med det nye skal jo ta med det gamle.. vaske...så tidlig??!! Ugh...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuud så kjedelig det er her inne i dag da..... ;O(

Hvor blir det av dere... *kjede, kjede,kjede-burde ha gjort noe*

 

ÅH, vi diskuterte navnet igår. Veit jammen ikke om jeg får med resten på det navnet jeg... endten hater han det, ellers piner han meg bare.. (pleier å like det) Han sa det til jentene... de lo "det var rart!!!" men de vil jo bare ha navn som de har hørt før selvfølgelig, er jo det jeg ikke ønsker!!!! Vi ble ihverfall enige om å ikke diskutere navn høyt med andre til stede bl.a barna, for jeg orker ikke masse innvendinger ang navn valget.. liker å få babyen og så da komme med navnet, da kan di si hva de vil.. da er det bestemt!!!

 

Har Titsi og Hebbie tenkt på noen navn da???? Lille marius veit vi jo om alt ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare oppdatere dere litt.Er så rasende at jeg freser !!!

Men det er veli ikke noe nytt,tenker dere????

Sant det.

Gubben fikk tak i LM første legen min og fortalte at slimproppa sikkert har gått og LITE LIV..Som det har da vært i 2 UKER og de VEIT om..Da sier legen at jeg burde komme inn på en sjekk.Men nå har jeg steila.Ikke faen om jeg reiser bort dit for å treffe ei overhygelig tafatt jordmor igjen.Ligge til registrering i 2 timer for å bli pælma ut av døra uten så mye som ett trøstende ord.Her har jeg da vært tre ganger før siste to ukene og gjør de noe???? Skremmer ræva av meg gjør de.

For så le meg opp i tryne og sende meg på dør.

Gubben skal ringe bort nå og fortelle at jeg ble hysterisk av å få vite at jeg skal på sykehuset og at han ikke får meg dit.Jeg gråter og gråter med tanken på å reise dit for å bli utkasta igjen.

Jeg klarer det rett og slett ikke psykisk lenger.

 

Føler meg så tråkka på.Hjelper ikke at legen er super bekymra når den andre gir faen.Da er det bedre å lukker ører og øynene og satse på at alt går bra.For det skal det gjøre.Slimproppen kan gå 3 uker før den så,den går jeg ikke på nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men....jeg var jo ikke her da du skrev om det :o(

 

Men jeg holder på å lage søøøøøte engler med skilt på - er til familyen i USA. Der selger dem ikke ting med 3 av navnene fordi dem er enten norske eller en blanding. Så da tenkte jeg det er jo litt søtt å ha noe med navnet sitt på og dem eeeeelsker å pynte juletre.

Fikk ikke sove pga. snorkinga til sambo så da sto jeg liksågodt opp kvart over 12 i natt og begynte å male på englene - så nå er jeg ferdig :o) Mangler bare å sette dem sammen....holdt på til kvart på 4 i natt....Lå bare og tenkte på dem - var så gøy å holde på dem derfor fikk jeg ikke sove ;o)

 

Hmm....hvis du reagerer så sterkt pga. dette så bør dem vurdere å gjøre noe drastisk. Det er jo ikke bra at moren er så stresset og urolig OG at babyen faktisk gir fra seg lite liv - ringer det ikke en bjelle hos noen ??? Vil du jeg skal dra bort til sykehuset og stå utenfor med en stor dombjelle og ringe med dem ??

Men seriøst - noen der borte har makt, så hvis flere ønsker å ta ungen ut nå så er det vel å gå til høyere hold og si at det må tas en avgjørelse NÅ.....Hjelper ikke om slimproppen har gått hvis du som er mor og har barnet i magen og kjenner til alle bevegelser sier at det er unormalt rolig og du har vondt - så er det vel ikke noe å diskutere ??

Synes å lese her inne på BIM at nå skal leger og JM skjerpe seg og ta mødrene mer seriøst når mora er bekymret over aktiviteten i magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett lite sykehus så EN bestemmer og han har bestemt seg :0(

Så da kravler jeg heller opp i køya igjen og leser litt i en bok.Gubben ringte legen sog sa at jeg nekta å komme bort.Han synst det var leit,men han forstod meg.Hadde det vært opp til han hadde de tatt meg nå.Men sånn er det ikke og da er jeg HJEMME istedet.Det er akkurat like dann liv nå som for 14 dager siden.

Eneste forskjellen er at jeg er psykisk vrak og orker ikke tanken på å være ett sekund på sykehuset uten at noe blir gjort.

 

Flink du er med julepynten Hebbie :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som du kommer noen vei i denne saken syns jeg... håpløst når det faktisk gjelder liv og helse.... Har alltid trodd at sykehus og personell var der for å hjelpe oss jeg.. så feil kan man visst ta!!!!!!!!!!!

 

Så flink du er hebbie... kan du gi meg noe av den arbeidslysten du har.. høres ut som du har endel til overs, siden du stå opp om natta til og med...

 

Jeg har jo satt på plass et hel kjøleskap idag, og satt inn alle matvarene igjen, til og med prøvd den nye tørketrommelen.. så syns på en måte jeg har gjort nok... er dere ikke enige ?!?!?! (please??!?!?!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter..

 

Nå dro besøket mitt. Hatt besøk av min unge svigerinne som er glad i msn. Så derfor har ikke jeg kommet inn før..

 

Gleder meg til du er i mål Idefix, når Marius er ute og vi vet at alt er bra. Slitsomt å ha det sånn. Du får holde oss oppdatert.

 

Jeg kan gjerne tyte litt på msn jeg. Men har mye navn i msnadressa mi, så det hadde vært knall om Idefix kunne sendt den. Hun er jo vant til å ordne diverse ting for meg etterhver så.. ;o)

 

Her er det MØKAvær.. Usj. Måtte skifte alle klær bare for løpe inn i bilen - kjøpe bleier - løpe ut av bilen!

 

Navn ja.. ikke lett det altså. Vi har ikke bestemt oss. Og så må vi tenke både gutt og jente. Kaaanskje Amalie, om jente..

Fåreslår gutten din Hebbie kan hete Herbert :o) En god oppkalling er aldri å forakte ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er så flink så ;o) hehehe......

 

Kattunger er så myyyyyke og gode.

Jeg elsker å holde på kattungen og stryyyyyyyke henne.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...