Gå til innhold

Alle menn her inne - vær snille å svare på dette


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Stakars Dr. Yppert. Trist med slike skjebner som din.

Når du ikke engang vet at menn i likhet med kvinner liker å bli berørt på forskjellige måter, er det tydelig at du er totalt uerfaren..

Du skjønner det Yppert, at mennesker som ikke har vært med på så mye har en tendens til å slenge slike barnslige kommentarer som du gjør. Men du, selv om det er trist så er det ingen skam å være uerfaren. Og er du dårlig i senga i tillegg, er det alltid mulig å lære vet du. Ta deg en tur til Sexhibition i helga, der kan du snappe opp mange tips. Meg finner du på en av standene. Ta deg en runde og se om du finner noen du tror kan være denne surpompen av en "fikler" som du tror er så utrolig dårlig i senga ;-)

Ta på deg et gult skjerf eller noe så kjenner jeg igjen deg i allefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Surpompen" igjen her.. Leste gjennom innleggene igjen og det er noen her som tror at alle anonyme er samme person. Må bare si at det var ikke meg som skrev at vi "heldigvis kan fake".

Helt enig i at de fleste menn oppdager det, de BØR i allefall det.

Og til alle damer: slutt å fake! Det er så utrolig teit. Fortell heller hvordan du vil ha det!!!

 

DA var jeg ferdig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørten ;-) Tror du har missforstått sexhibition litt men...

Har ikke behov for å vise meg frem, men driver en erotisk butikk skjønner du og da er det liksom det rette stedet å være da.

Hadde vært interessant å møte deg....

Du har fått et fryktelig feil inntrykk av meg føler jeg. Penisfikler, billig sklie, analfabet når det gjelder sex og blottet for fantasier.. Uff, nei vil da ikke ble stemplet som det. Så nesten litt stygt ut når jeg leser det igjen. Men du er da litt morsom å :-)

 

Men du, denne linken ble vel ikke helt det den var ment som?!? ;-)

Uansett Yppert, du er da litt morsom å "krangle" med og jeg ønsker deg en strålende helg uten fantasiløse og penisfiklende damer ;-)

 

God kos tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såså. ikke vær så sint no damer:-) jeg har 4 barn, 3 med astma og en som ikke er utredet ennå, men han blir nok diagnostisert som asmatiker han også! Ellers er jeg faktisk en ganske normal person, men liker å fyre opp anonyme hissigpropper:-) håper dere får en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at dryppert ikke får seg nok sex så hissig og aggressiv som Han/hun/Den er! Hva med å få ut litt aggresjon? Sex kan hjelpe på sånt, men det vet du kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen innom denne siden men blir rett og slett kvalm av deg.

Hovedinnlegger spurte bare om et enkelt spm.

Det er greit hvis ho kanskje er uerfaren , men det er nettopp derfor hun spør. Denne siden er for spm/svar også. Så la dem spørre ifred, og la heller være å bry deg hvis det irriterer deg sånn.

 

Hilsen ANONYM.(irritert).

 

Vet du bare kommer til å skrive dritt tilbake,venter i spenning på hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KJÆRE DEG "HINGSTEN".

 

Jeg er ikke interessert i å i det hele tatt treffe deg. Jeg har det godt med kjæresten min. Har et bra sexliv uten spm, bare utforskning og alt er bra.

Men la andre få stille sine spørsmål.

 

Er du ikke voksen nok til å la de som lurer på noe være?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

phø jeg vet at du er veldig interessert i å treffe meg vennen:-) hvis ikke så har du ikke tatt deg tid til å svare meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bjeff bjeff. Pass heller på så ikke jeg biter deg. nå tar jeg meg ikke tid til å svare deg lenger.

Du får kose deg videre med fritidsproblemene dine. LOL

 

De fleste tror dere bare er tenåringer uansett.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kom å bit meg hardt i halen!!

Jeg har litt fritidsproblemer om natten ja... ; )

Det var forresten veldig hyggelig av deg at du skal slutte å svare ; )

 

Jepp, er ekte tenåring!!!! ; P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Yppert....Gå å knull mor di....einast fitta du ha prøvd tænke æ...sikkert hadd ei hard oppvekst du...sekkert bare en liten mann/gutt som e sint på mor si tænke æ....høres no sånn ut.GROW UP!!! Å lær dæ å skriv engelsk riktig!!!

 

Hilsen Ei som e "Way out of your league"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...