Gå til innhold

nå er det i gang...tror jeg da...hjeelp


frk.P..

Anbefalte innlegg

sitter her med det jeg vil tro er rier.

 

har "mens smerter" i rygg og mage og en "klo" som tar tak i nedre del av magen sånn innimellom. veldig varierte mellomrom, alt fra 10 til 30 min mellom.

 

jeg har lyst til å snakke med jordmor hele tiden, men kan jo ikke bare ringe henne hele tiden. samboeren vil på sykehus med EN gang, og syntes jeg er gal som heller vil være hjemme og slappe av. føler liksom dette kan ta lang tid. blir nesten litt i tvil om det faktisk har begynt. hadde jo vært flaut hvis vi kom til sykehus med falsk alarm....

 

uff. litt forvirra jeg nå. hadde vært kosllig med noen tanker fra dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde ikke dra på sykehuset når det er mer enn 10 min mellom, da blir dere bare sendt hjem. Meeen det høres jo us som du har rier, så ta en tlf så får samboern din roa seg ned og du får advart sykehuset om at de kanskje snart må ta dere imot:) Og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei der.

har ringt sykehuset og får ikke komme før det er fem min mellom riene sier de. og de skal være regelmessige... noe de overhode ikke er nå.

 

har sendt samboeren ut for å handle litt mat til meg, så nå ble det veldig rolig her :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å krysse fingra for at de blir regelmessige snart:) Får håpe samboern klarer å slå seg til ro med det da, mange menn som blir så stressa av rier at de helst vil ha dama innlagt fra uke 30:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X'er fingre! får bare håpe de tar seg opp og blir mer regelmessige etterhvert - men vær forberedt på at det ennå kan ta lang tid. lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...