Gå til innhold

Hvor lang tid tar det fra jordmor henviser til ul, til man faktisk drar på ul? (Mistanke om seteleie)


Duddlidu

Anbefalte innlegg

jeg er omtrent 35 uker nå, og var hos jordmor igår. Hun trodde som meg at babyen satt fremdeles, og han har sittet på alle ultralydene jeg har vært på og. Hun syntes vi skulle se ann i to uker og gi han en sjanse til å snu seg på egenhånd. Om hun henviser meg til ul når jeg er 37 uker på vei, så må jeg vel få time fort for at det ikke skal være for sent å ta noen avgjørelser og målinger? Er det noen som vet hvor lang tid den prosessen fra jordmor til ultralyd tar?

 

Burde jeg kanskje mase meg til å få en henvisning før? Begynner å kjenne meg litt stressa nå ja, har ikke lyst til å ha han ut i med rompa først :( Har foranliggende morkake og, så da er vil de vel ikke prøve ytre vending heller *sukk* Kjenner jeg begynner å grue meg for fødselen nå ja, og har igrunn ikke lyst på ks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om det samme da jeg var hos JM forrige uke, var da 36 uker på vei. Når jeg sa at jeg trodde hun hadde sittet sånn lenge ringte JM og bestilte time til UL mens jeg var der. Så jeg skal på UL i morgen (er nå i uke 37). Etter hva jeg har skjønt er det vanlig å ta en slik UL i uke 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn til UL på dagen. Var i går. De tar jo dette poliklinisk, så det er ikke spesielt med ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sykehuset sist torsdag på grunn av vondt, jenta mi ligger i seteleie. Har nok ligget sånn en stund. Dem ville att hu skulle snu seg selv.. Jeg fikk beskjed om att viss ikke noe har skjedd innen jeg skulle til legen som er i morgen, så måtte han bestille time til meg til poloklinikken på mandag. Da skal dem skjekke åssen hu ligger og mye hu veier. Så for jeg vite hva som skjer videre, om det blir setefødsel, ks eller att dem setter meg i gang.. Jeg har termin den 12 aug..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...