Gå til innhold

Hva om fostervannet går når du er på do?


TurboPrinsessen:-)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært våken mesteparten av natten, med sure oppstøtt som gjorde at jeg nesten kastet opp flere ganger. I tillegg satt jeg mye på do med diare, og da begynte jeg å lure på: Hva om fostervannet gikk samtidig? Jeg hadde jo ikke hatt sjangs å kjenne det..

 

Merker man noe på magen om vannet har gått?

Blir det "lettere" å bære? Sikkert teit spørsmål, men det for gjennom hodet mitt i hele natt..

9 dager over nå..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt fostervann gikk når jeg satt på do med forrige gutt. Jeg gikk på do om morgenen. Jeg tisset og var ferdig med å tisse, men fortsatt rant det. Det var ingen tvil. Vannet gikk. Hodet var ikke festet hos meg med første mann, så det rant en del også. Pluss at det fortsatte å lekke litt og litt gjennom hele morgenen ettersom det da var hull på "fostersekken".

 

Det var en helt strålende følelse å vite at ting var igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på do da vannet gikk sist, tilfelle det var tiss. Fortsatte å renne på meg også, også fosset det ut gjennom hver ri, så her var det ingen tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor sa til meg at hvis jeg klarer å knipe igjen strålen er det urin, er det fostervann bare renner det, du klarer ikke å knipe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nei da har det nok ikke gått noe vann på meg..

Skal vel litt til at sekken blir tømt... så selv om jeg satt mye på do, så ville jeg nok merket det ja..

 

Takk for svar:-) Gleder meg til det begynner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vannet mitt gikk sist jeg var gravid fortsatte det å renne etter at jeg hadde vært på do- det varte i flere timer etterpå- så det var ingen tvil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...