Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 uker på vei i morgen , og jeg er rett å slett utbrent , jeg er så sliten og alt er ett ork , driver med siste ferie uke nå så på mandag igjen så er det på igjen på jobben.

Men jeg orker ikke tanken på å begynne på igjen , jobber i butikk og det er en ganske tung jobb jeg har , orker i allefall ikke å jobbe 100 % lengre, noen som har noen råd til meg om hva jeg skal gjøre , jeg vet at arbeidsgiveren min kommer til å bli sint hvis jeg kommer med ei sykemelding, , men jeg orker ikke tanken på jobben , blir kvalm bare jeg tenker på det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må få deg en sykemelding snarest mulig! Det er ikke bra for verken deg eller babyen å være på felgen. Husk at det ikke er bare deg selv å ta hensyn til lengre.

 

Og hvis sjefen din blir SINT hvis du kommer med sykemelding, ja da lurer jeg på hva slags sjef det er. Han har ikke noen rett til det.

 

Ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter siste taler. Sykemeld deg, iallfall en viss prosentmengde. Du bør for din egen og barnets skyld ikke slite deg ut nå. Arbeidsgiveren kan gå å gjøre noe stygt med seg selv som jeg ikke skal nevne her om han ikke liker det. Å sette seg selv og familien foran jobben har jeg ingen kvaler med. Ikke misforstå, jeg er ikke for unødig sykemelding, men som arbeidstagere har vi ingen plikt til å være mer lojale ovenfor jobb enn familie.

 

Snakk med legen og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de andre her - få deg en sykemelding!! Ingen som takker deg for at du stiller på jobb. Bare deg selv og barnet det går utover til sist.

Du trenger jo kanskje ikke ta 100% med en gang, men ta litt og litt..

Jeg fikk først 40% sykemeldt. Orket heller ikke jobben mer ( hadde mest vondt i viljen - men det er en lang historie ) samtidig ville jeg ikke gå hjemme heller.

Etter en måned økte jeg det til 50%, og det hadde jeg da den siste måneden før jeg gikk i permisjon. Når jeg nå ser tilbake var det det beste jeg kunne gjøre. Hadde jeg fortsatt fordi "det gikk greit", tror jeg ikke det hadde gjort det i det lange løp likevel.

 

Så bare få deg en sykemelding med god samvittighet du. Sjefen din kan ikke nekte deg det....

 

Ta vare på deg selv nå, og lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...