Gå til innhold

En dårlig idè.


Englefjas

Anbefalte innlegg

Jeg fikk det plutselig for meg å prøve å få på olabuksene jeg brukte før jeg ble gravid, bare for å sjekke, liksom. Nå angrer jeg. Vær så snill, si at amming og trilling får svære rumper til å forsvinne fort som bare det, for jeg savner de buksene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei nei nei, det var jo virkelig en dårlig ide også da. Gjorde det samme for en stund siden jeg også, gikk like dårlig.

 

Ja, for meg har fødsel, amming, trilling og et generelt mye høyere aktivitetsnivå gjort at kiloene har vært borte et par måneder etter fødsel. Det er likevel ikke så greit med den kroppsfasongen, den endrer seg rett og slett. Mange sier at de fikk bredere hofter, vel, etter forrige fødsel jeg mistet de få kvinnelige formene jeg hadde og så ut som en gutt i kroppen...

 

Jaja, det koster å bære et barn frem til verden, men de er nå verdt det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme klarte jeg å gjøre her om dagen.. Kjøpte en helt ny olabukse helt til å begynne med i graviditeten. Den var da akkurat passe i livet, men litt stor i lårene så jeg tenkte jeg skulle spare den og sy den litt inn når bolla er ute.. Så skulle dumme meg prøve den her om dagen!! Den var jo pinetrang... rumpa bare tøyt ut og det manglet sikkert 20 cm i livet på å få lukket den igjen :/ blææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...