Gå til innhold

Min mann er mulatt, selv er jeg blek...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...og på ultralydbildene våre ser det unektelig ut som den lille piken i magen min arver sin fars frodige og flotte lepper :o)

 

Hadde en 3D UL i uke 22, men der lå hun med de små, nette hendene sine foran ansiktet, så det var ikke råd å få noe inntrykk av trekkene. Er det noen av dere som venter mørke barn og som tydelig har kunnet se dette på UL? Er i grunnen helt oppspilt på å få en ny 3D for å få se datteren min, men vet ikke om det er verdt pengene... Og nå èr det jo "bare" ti uker igjen til vi treffes på ordentlig også, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. Mann ser ikke fargen på 3D ul.. jeg har to mulate barn venter den tredje nå.. vi var på 3D ul i uke 29... vi gleder oss veldig til å se jenta vår, som ventes når som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører ikke hjemme på 3 tri, men lusker litt;)

jeg venter selv en liten mulatt jente, og ser tydelig av profilbildene jeg fikk på ul at hun arver mye av sin fars trekk:) er kjempespent på hvordan hun ser ut, men tror ikke jeg skal på noe 3d ul.. siden jeg allerede vet kjønn så er det litt morro at det er noe som er spennende også, om du skjønner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle babyer som ligger i magen har mer eller mindre fyldige lepper (litt hovne). Har ikke tatt 3D UL selv, men de jeg har sett, der er babyen sammenklemt og ser litt hoven ut. Har selv afrikansk far til barnet jeg bærer, men ingenting på vanlig UL kan antyde noen som helst trekk fra noen av oss. Tenker ikke så mye over at vi får et barn med blandet "rase" (av mangel på et bedre ord), før noen sier "Åh,de blir så vakre!"o.l. Synes egentlig det er en overflødig kommentar, da det kan virke som om vi bare lager barn for å få såkalte "pene barn". Alle, uansett nasjonalitet synes vel barna sine er verdens vakreste uansett. Synes det blir feil å fokusere på det jeg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst; takk for svarene!

 

Deretter; jeg er enig med deg, Lykke. Har fått mange slike kommentarer, jeg også, og selv om det nok er godt ment så blir det litt...tja...banalt. "Myrsniper er vi alle sammen"; uavhengig av hvordan barna ser ut.

 

Mannen min er imidlertid mulatt selv og sønnen hans fra et tidligere forhold har ikke arvet noen av sin fars trekk eller farger så det kan nok slå ut begge veier. Jeg får vel følge rådet til en av dere som har svart og smøre meg med tålmodighet og la ihvertfall noe være uvisst til fødselsøyeblikket :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...