Gå til innhold

barbering.


Gjest

Anbefalte innlegg

hei hei:-)

 

åssen gjør dere det med barbering av kjønnshår nå når dere går høygravide? jeg sliter litt med det jeg, ser jo ingenting, og vanskelig å rekke rundt magen.. vil jo ikke være helt igjengrodd når jeg skal føde heller.. har hørt om dem som har blitt barbert av jordmor på sykehuset, men huffamei, det vil jeg da gjøre selv.. å barbere leggene har heller ikke vært så lett i sommer, men jeg kjøpte veet hårfjerningskrem, og lot samboern min fjerne håra, men den skal jo ikke brukes på intime steder.. og han tør ikke gå til med barberhøvelen der nede, i frykt for å skjære meg sier han. noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i gården må bare samboern trå til å hjelpe meg. For jeg er sånn at jeg får helt fnatt av hår nedentil. Første gangen samboern hjalp meg var han så utrolig nervøs for å skjære meg. Men jeg sa det at er det ikke bedre at du som kan se gjør det enn at jeg skal gjøre det i blinde. Da vil det helt sikkert bli mere kutt og sår enn om du gjør det. Det var han faktisk enig i.

Så faktisk mitt eneste råd er å prøve da å få samboern din til å hvertfall gjøre et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da skal jeg si til han når han kommer hjem fra jobb etterpå.. "alle" de andre på bim får samboeren til å hjelpe seg.. er jo faktisk bedre for han som ser ordentlig ja.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk gjort det der i så mange år at det på en måte "går av seg selv".. Trenger ikke se noe, for jeg vet jo hvor jeg skal og ikke skal med høvelen. Så her går det bra:) Har ikke skjært meg enda og kun noen uker igjen til terminen!

 

Men leggene... huff, de er så langt nede at DER har jeg jo klart å skjære seg.. merkelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få samboeren din til å hjelpe deg.

Min mann har gjort det på meg flere ganger. Går så fint så.

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fos oss som er alene er høvelen fra EFI veldig fin...... Jeg fikk en sånn gratis prøvepakke i posten (betalte 39 i porto) fikk høvel og to blad. Virker som om det er umulig å kutte seg med den. Med andre høvler begynner det jo å grense til risikosport å fjerne hår selv når magen er i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!!

Jeg har kjøpt meg veet hårfjerningskrem til bikinilinjen...den er genial!!

den får du på vita butikkene... anbefaler den, er bare å smøre på, la den stå fem min, og inn i dusjen... den er veldig god

er ikke så lett å få barbert seg nei... hihi

Men gubben kan jo hjelpe da ;-)

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M;annen holder speilet for meg når jeg står i dusjen, da får jeg god sikt:) må liksom gjøre det selv og da er jo dette en grei måte å få det til på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg for hjelp av min mann, jeg prøvde speil men det funket ikke for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...