Gå til innhold

Hjelp - skal i bryllup...


Mamsen med 2

Anbefalte innlegg

Og da er jeg 34 uker på vei, altså SVÆR!

Det står Antrekk: pent i innbydelsen.

 

Hvor kan jeg kjøpe pen og billig og svær kjole? !

 

Emipreliv? Stretch?

 

(Vil ikke kjøpe noe dyrt da jeg sikkert aldri kommer til å bruke den igjen!!!)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var visstnok salg på Sandvika storsenters mammaklesbutikk nå, opp mot 70% avslag. Kanskje du kan finne noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noa Noa har fine omslagskjoler. Er nok litt dyre, men det er salg der også, nå!! Jeg har kjøpt en som jeg helt klart kommer til å bruke senere også, men fine sølvbroderier langs hals-åpningen (v-hals).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du kan gå i bryllup med noe som er litt mindre pyntet enn hva du ellers ville valgt. Det skal være komfertabelt og godt å gå i og man kjøper ikke en gallakjole på slutten av graviditeten. Eks pen bukse med en lang pyntet tunica over? En enkel kjole man kan pynte med sjal over skuldrene eller lignende,,, Smykker og hårpynt gjør jo også det lille ekstra. dessuten er kanskje ikke stilletthæler det beste underlaget for tiden, hehe. Jeg tenker selv,,,skal i bryllup EN uke før termin. hvis jeg rekker,,,,Det er søsteren til mannen min så jeg håper å rekke det ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange bra svar! Tusen takk. Har tenkt på det, er vel ikke forventet at en høygravid (stakkars) gjest dukker opp i gallakjole.... fnis!

 

Da drar jeg til sandvika imorgen!! der har de vel Noa-Noa også?

 

Shopping nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant en fin kjole i bruktbutikken MAGEN på Jar. Den var stretch og jeg brukte den i et bryllup i sommer :-) MAGEN selger brukte mammaklær (og litt nye klær).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvis det ikke er for sent så har jeg en fin-/gallakjole med empireliv i gammelrosa med små perler på som var kjøpt på mammabutikken på Majorstua. Den er brukt bare en gang i juli og er i størrelse L og ganske romslig. Hvis den passer deg så kan du få den rimelig av meg! (ny kostet den over 2000kr) + et sjal som passer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg var i bryllup på fredag. Er selv nå i uke 36. Kjøpte kjolen på salg hos Ni Måner, Sandvika Storsenter. De hadde ombyggingssalg. Er redd de nå har nyåpning uten salg, men du kan være heldig. Masse fint mammatøy til en grei pris. Ikke h&m priser, men heller ikke kjempe dyrt.

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i bryllup nå på lørdag og det er da 2 uker før termin. Føler meg svær som et troll og er hoven over absolutt alt.

 

Kjøpte en svart og hvit mønstret stretch kjole på Oasis til 700 kr. Også skal jeg ha svart skjal og hvite flip flaps med noen steiner på. Pluss smykker og veske da.

 

Ikke noe jeg vanligvis ville ha valgt,men som de fleste her sier. Det forventes helt sikkert ikke galla fra ei dame med SVÆR mage og hovne føtter.

 

Jeg torde ikke kjøpe omslagskjoler da magen bare blir større og større for hver dag som går, var redd det kunne bli litt uanstendig ;)

 

¨Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i bryllup 26. august, er da 31 uker på vei. Har kjøpt meg kjole på Popin i dag, var på salg til bare 200 kr. Prøvde den tidligere i sommer, men syntes den var for dyr + litt usikker på hvordan den ble m større mage. Den er i stretch, så passet forsatt. Så fornøyd:) Kjøpte sko sist lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i bryllup for ca to uker siden, hadde skikkelig problem med å finne hva jeg skulle ha på meg. Jeg skulle være forlover i tillegg. Men bruden hadde en fin kjole jeg kunne låne, så der hadde jeg flaks. Men sko ble ett par sandaler, har mye vann i beina. Så jeg ble fin til slutt, hehe.. Nå er jeg uke 40..Så jeg håper du finner noe, ønsker deg lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...