Gå til innhold

stelleprodukter


andregangsmor78

Anbefalte innlegg

Hvor mange stelleprodukter trenger man? Krem, olje, shampo...? Har hørt at weleda har noen gode produkt, men husker ikke hvilke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke man trenger så fryktelig mye. Sinksalve og olje som kan brukes til å massere og i badevannet er fint til å starte med tror jeg. Så har jeg fått høre at man skal se an barnets hud om den er tørr osv.

 

Weleda sine produkter har jeg også hørt skryt om, men de koster mange ganger mer enn andre produkter. Natusan får faktisk ikke så god omtale hverken i et forbrukerblad jeg leste eller blant folk jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke blitt sagt her inne at sink salve ikke var så lurt.. at det kunne føre til sår stump? Eller iallefall kunne gjøre vondt verre når stumpen hadde blitt litt sår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt behov for noe mer enn en helt nøytral olje, Inotyolsalve og kluter. Butikker pusher babyprodukter for hva de er gode for, slik at mange tror at de er nødt til å ha så mange ting for å være klar for babyen.

 

I mitt hode lukter babyer fantastisk godt, og det å "besudle" den lukta med Natusan eller andre parfymerte produkter er helt utenkelig for meg. Tenk bare på hvordan en nyfødt baby lukter!!

 

Weleda og BabyLine er gode produkter, ingen av BabyLines produkter inneholder parabener og er den eneste serien som er Svanemerket her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyline sine produkter er rimeligere enn Weleda, og er veldig bra. Men du trenger ikke mye. Olje til badevannet vil jeg anbefale, hjelper mot tørr hud. Jeg bruker potetmel mot sår stump, helt fantastisk og mye bedre enn å smøre inn den feite sinksalva som er håpløs å få bort. Sjampo og såpe kan du vente et år med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...