Gå til innhold

3 uker igjen til permisjon...


Ei i magen:-)

Anbefalte innlegg

og jeg klarer nesten ikke å vente!!! Jeg er sååå lei av jobben nå at jeg snart spyr!! Jeg har ikke vært borten en enste dag heller, og tenker nesten på å ta meg selv litt fri - men veit jeg får dårlig samvittighet... Men får vel holde ut! Flere som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært 100 % på jobb i hele svangerskapet - ikke en dag sykefravær. Nå som jeg er over 40 hadde jeg aldri trudd det skulle gå så bra. Men nå er jeg virkelig sliten og lei, er siste dagen min i dag før jeg tar de 3 ukene permisjon før termin og det er veldig godt. SKal bare rydde og overføre noen saker til andre i dag - håper jeg får til en kort dag. Håper også at jeg ikke blir gående flere uker over termin, men har jo mer enn nok å gjøre hjemme, for der har jeg ikke orka å gjøre veldig mye de siste månedene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bare tre uker igjen å jobbe og jeg teller ned hver dag! Er glad i jobben min, men merker at det er tungt nå og motivasjonen for å gjøre en solid innsats er lik null… Har også jobbet 100 prosent hele tiden, med unntak av tre uker i juni da jeg var sykemeldt 50 prosent. Nå har jeg lyst å være hjemme og ruge! Er jo så mye å ordne også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også 3 uker igjen til permisjon. Har heldigvis akkurat hatt 3 ukers ferie, så jeg har fått litt pusterom. Dersom man føler at man trenger sykemelding, så ville jeg gått til legen. Jeg er av den typen som får dårlig samvittighet hvis jeg ikke er på jobb, men husk at du trenger energien din frem imot fødselen. Ingen andre enn deg vet best når det blir for mye for deg, med både å jobbe og å være høygravid. Pass på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...