Gå til innhold

bleier??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det slik at flest bruker libero bleier??

har hørt at de skal være best.......hm....lurer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg brukte libero i starten sist gang og kommer nok til å gjøre det denne gangen også.

Gikk over til pampers etter en stund husker ikke når.

Har ikke noe spesiell grunn for jeg har ikke prøvd pampers til nyfødt,men nå på min første er ivertfall det den beste bleia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo helt grønn på området, men har valgt Libero fordi Pampers har lotion i. Det tar jeg ikke sjansen på siden både pappaen og jeg hadde atopisk hud som barn og han faktisk sliter med det ennå.

Vil unngå kjemi i størst mulig grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte bare pampers sist, synes det fungerte best. Tror rett og slett bare man må se etter hvert hva man synes fungerer best. Mener å huske at Pampers satt bedre på vårt lille knøtt enn libero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også Libero til å begynne med på vår første datter, men gikk over til Pampers etter ca. 6 mnd (syns de var bedre). Har oxo hørt at Libero sitter bedre til jente babyer og Pampers bedre til gutte babyer....men man får vel egentlig bare prøve det ut:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som blir mest brukt er jeg sannelig ikke sikker på, men jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å bruke libero. Kanskje fordi at det er det jeg har erfaring fra når jeg har skiftet på min yngere søster og andre barn. Men, etter å ha sjekket markedet har vi nå tatt beslutnningen om tøybleier istedet. Både min mann og jeg har hatt ekstem og hudirritasjoner som barn og i tilfelle det skulle være arvelig vil vi helst at guttens hud skal få så mye luft som mulig og dermed blir det ull og bomull istedet for papir og plast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror det er hipp som happ, alt ettersom hva man venner seg til. vi brukte libero sist og var fornøyd med det, kommer sikkert til å bruke dem nå også. vi fikk en datter, min venninne fikk gutt og brukte pampers hele veien, og likte den best. jeg syntes pampers ble litt for smale og lakk lettere. vet ikke om det har noe å si at vi fikk jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips: Pampers New Born koster 20 kroner pakka på Rema 1000. Har kjøpt inn noen pakker av de, tross null erfaring. Så vi får krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker feil så har de libero bleier på barselavdelingen, i hvertfall i Stavanger. Så vi endte opp med den til å begynne med. Men da snuppeline ble større byttet vi om til pampers, rett og slett fordi hun litt vel ofte hadde uhell. Er særlig fornøyd med trusebleiene til pampers.

 

Tror nok vi kommer til å prøver pampers sine bleier fra begynnelsen av denne gang. Hvis man ikke er fornøyd, så er det jo bare å bytte til libero sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte libero til å begynne med, etterhvert begynte vi med pampers up and go:) Liker best pampers jeg da, bedre oppsugningsevne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Pampers fordi sønnen vår fikk bleieutslett av Libero da han var baby. Har også hørt at Libero fungerer best for jenter, Pampers for gutter, med tanke på lekkasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...