Gå til innhold

andre som kjenner lite liv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sparkene er veldig svake og varer kansje bare i 1min, 2 ganger til dagen,,,,er dette normalt i uke 30?

har vært på ul for 2 uker siden og da var alt normalt...men hvorfor kjenner noen voldsomme spark hele tiden mens jeg aldri gjør det?

for håpe det betyr at min tulle er en rolig baby som kommer til og bli like rolig de første månendene etter fødselen! hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gjorde det omtrent samme tiden som deg,ble bekymret og ringte legen jeg.Hun sjekka om hun hørte hjertelyden-ig det gjorde hun:-)Alikevel så sendte hun meg for sikkerhetsskyld til sykehuset på sjekk-ul og ctg!Alt var bra,var pga slik barnet lå at jeg kjente lite-var slik innimellom sa dem!Men det er bedre å sjekke en gang for mye da...og di tar deg på alvor:-)

Lykke til-alt er nok som det skal:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel jeg har allerde vært på føden engang og sjekka.....for 3uker siden kansje.....da var alt iorden,,,,men jeg kjenner lite liv hele tiden jeg og det har jeg gjort siden jeg begynte og kjenne liv i uke 22,,,,,

så for meg er det nesten normalt....men har kansje kjene ekstrs lite i kveld..skal jeg ringe sykehuset engang til? føler meg jo litt DUM var jo der for 2-3uker siden,,,,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å føle seg dum for. Jeg var på sykehuset i dag pga lite liv. De sa at det var bra jeg kom og at det bare var å ringe dit hvis jeg ble bekymret en annen gang. At det var bedre å komme en gang for mye enn en gang for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke føle deg dum hvert fall. Jeg gjorde faktisk det samme som deg i går. Var inne på føden for ganske nøyaktig to uker siden, i går hadde jeg hatt to dager med lite liv igjen. Var ikke særlig høy i hatten da jeg ringte føden, men de ba meg komme igjen, bedre med en gang for mye enn for lite! Lykke til. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...