Gå til innhold

Huff,hva med oss stakkar alenemødre da??hihi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alle steder står det jo at det hjelper å ha sex for å sette i gang fødsel...hva med meg og oss da??:-(Har jo ingen å ha sex med jo..he,he:-)Stakkar oss ja:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

off,ja....hva skal man gjøre med sånt da??

har ingen gode råd,desverre...men morro med det innlegget ditt.

fins jo ikke "mann på båks heller" knis...; )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke være noe problem, man finner ALLTID en mann som vil ha sex. Nabo, kollega, buss-sjaføren, jeg mener, de er jo overalt - lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp mann-på-boks da vel:)

De finnes på kondomeriet el tilsvarende, og anbefales jo ikke i svangerskapet, nettopp pga fødselfare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Endrer svaret mitt til mann-på-boks. Skulle man hatt selv om man ikke var singel det da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å overtale postmannen, men han ville ikke...:(

 

 

 

 

 

 

NEIDA - det var en spøk :o)!!! Hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står faktisk på Din Egen Side det at en vibrator kan sette i gang fødselen, kanskje det er et alternativ?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss stakkars gifte mødre som har godvarene innenfor rekkevidde, men butikken er stengt, da!

DET kaller jeg frustrasjon!

 

Jeg spurte min kjære om vi kunne vær så snill i går, siden jeg bare sitter å venter på at det skal bli ordentlig opplegg ut av dette. Etter at slimproppen har gått, plukkveene har tatt seg opp og jeg har hatt tegninsblødning, så tenkte jeg det var på tide.

 

MEN det hadde han ikke energi til! ENERGI til!?!? Jeg vil bare ha litt prostaglandiner. Det krever da ikke så j******* mye energi, vel?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...