Gå til innhold

hjelp


Uwimana

Anbefalte innlegg

er i uke 37 og er sååååååååååååååååå sliten.....kan sove hele dagen , det er j sikker på, og føler kroppen er helt ødelagt og utslitt....

er dette normalt.... fler som har det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 39, og har ikke sett noe til den såkalte redebygger-energien. Sove er min store hovedsyssel for tiden, og det er akkurat som kreftene blir "sugd" ut av meg. Våkner kl 10 om morgenen og tror at det er midt på natta. Håper det bare betyr at kroppen forbereder seg på en fødsel...zzzz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover som en stein om natten og jammen kan jeg ikke sove noen timer på dagen også.. Det må jeg nesten hvis jeg skal komme meg gjennom dagen..

Venter og venter på den berømte energien, men nei..

Tror jeg er så makelig anlagt at skulle den komme, så vil jeg bare nyte den, sittenedes i sofaen - mens jeg prøver å få ferdig barneteppet jeg syr på.. hehe...

 

Samboeren min venter også på denne energien min,.. venter bare på at jeg skal vaske huset fra loft til kjeller ( det gjorde nemlig naboen dagen før hun fødte )

Tror ikke det blir meg nei.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså jeg er slik som ikke sliter m å gjøre husarbeid og slik......jeg gjør masse her hjemme, men presser meg til å gå mega laaange turer oxo.....d et begynner å bli sliiitsomt.......

men lurer på om det er fler som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...