Gå til innhold

Modningsakupentur i uke 37, noen andre? erfaring?


på tjukka med nr 2:)

Anbefalte innlegg

Skal på akupentur på onsdag, lurte på om noen har født etter kun en behandling:) Opptimist jeg,hehe:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordmoren jeg får akupunktur hos, sier at modningsakupunktur ikke nødvendigvis fremskynder fødselen, men gjør at åpningstiden skal gå greiere og kjappere enn hvis man ikke har fått akupunktur. Så tror ikke du skal forvente fødsel etter første gang, nei.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Nei, akupunkturen setter ikke nødvendigvis fødselen igang. Du kan be jordmoren undersøke første gang hvor moden du er, og utfra det settes nålene på ulike steder. Vanligvis så er en ikke moden når en begynner, og da settes nålene slik at modningen starter. Etterhvert som en er mer moden kan nålene settes mer direkte i triggerpunkter som kan få fart på fødselen.

 

Uansett så er modningsakupunktur kjempeflott - hadde en drømmefødsel med andremann etter 3 behandlinger - alt var over på 3,5 timer fra første ri til babyen var født, og da kom jeg inn på sykehsuet med full åpning og hadde babyen i armene etter 10 min - helt fantastisk! Håper på en flott fødsel også denne gangen, og har gått til to behandlinger med modningsakupunktur - 13 dager til termin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...