Gå til innhold

Dere med termin omkring 27. aug.


pippi78 & prinsessa :)

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan helsa er og hva babyene deres har blitt estimert til osv.

 

Jeg har termin (UL) 27. aug. Kom meg endelig til jordmor i dag, har vært en ferie død periode nå med lege og jordmor.

 

Helsa er i grunnen ok, bortsett fra at jeg er mere trett nå på slutten, litt tunge føtter og mere kvalm og kaster opp noen morgener.

Baby ble estiert til ca 3000-3200 i dag, SF mål 38-39. Min egen vekt vet jeg ikke noe om, tør ikke helt sjekke he he :) Ser det er kommet en del ekstra her og der. Får trøste meg med at jordmor sa det var fint å ha til ammingen.

 

Hvordan står det til med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en liten elefant og hormonene gjør at i dag er sutredagen min... Hehe...

Men, jeg har termin 9 sept, vesla er estimert til 3,8 og jeg har et SF mål på 35.

Vekta befinner seg på 90,4 og startet på 78.

 

Ellers er jeg trøtt, sliten og varm og litt lei nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har ul termin 30.08-06, Begynner å bli ganske tungt nå ja. Føttene verker hver kveld, godt det snart er over. Jeg la på meg 23 kg sist svangerskap og alt forsvandt med ammingen, satser på det denne gang også. Har lagt på meg ca 16 kg nå. Mitt barn ligger litt på pluss siden og er ca 3250gr nå. Fikk sist en jente på 3806gr så den her blir vel ikke mindre ivertfall. Vet du hva du får,kjønn? Er det ditt første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er meg du spør? :)

Ja det er min første og de mente det at det er en jente på UL.

Blir nok ikke en liten baby dette heller. Men gjennomsnittet er vel 3500-4000 kg i dag er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 30. aug. Babyens vekt hvis jeg gikk til termin ble på 3D i uke 28 estimert til 3800. Hos min vanlige gynekolog i uke 34 til 3150, ny kontroll hos min vanlige gynekolog i uke 36 med ny termin vekt til 3500. Skal si det svinger her gitt. Formen min er fin, men det er selvsagt tungt nå, orker ikke så mye nå for tiden, har lagt på meg 16kg. Hoven i føttene, spesielt på varme dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 1.sept og hun er estimert til å bli ca 3,7-3,8. Har gått opp ca tyve kilo til nå, og bekkenet verker når jeg går mer enn 300 m..men er jo ikke lenge igjen nå. Har dere mye menssmerter og stikkinger forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 25.august - det nærmer seg :-)

 

Var til legen i forrige uke og sf målet var da 32.

Har lagt på meg 9 kg. i svangerskapet.

Skal til jm i morgen for å sjekke om det har festet seg. Legen min var litt usikker. Får kanskje estimert vekten på babyen da. Håper det ikke er for stort :-)

 

Formen er vel egentlig grei. Litt tung og lite grasiøs...he,he. Magen er så langt nede at den er mye i veien nå.

Har endel murringer om nettene som holder meg våken.

 

Lykke til alle med nær forestående fødsel :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg mente deg pippi:) Jeg venter også jente:=) Ja, gjennomsnittet på jenter er 3600 0g gutter 3700 leste jeg nettopp.Godt med en litt "større" baby, litt mær robust kansje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 29 aug. Så bare 3 uker til termin. Går veldig fort nå synes jeg, men er nå bra da. Lagt på meg ca 15 kg, symfysemål for to uker siden var 31. Vet ikke hvor stor bebin, ikke kjønn heller. Har en jentefølelse så vi får se...

I dag har jeg en sånn dag da jeg føler meg sprekkferdig. En del vonde kynnere/ maserier, halsbrann...ellers bra. Orker ikke så mye lenger så heldigvis har sønnen min fått full plass i barnehage nå..er 3 år og veldig aktiv. Lurer også på om magen til mamma skal sprekke..hihi,,,

Blir noen spennende uker dette her..Lykke til alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin den 29.august og har da "bare" 3 uker igjen. Er kjempelei og klar for å møte den lille prinsessa. Hun er estimert til rundt 3,6 kg av legen da jeg tok 3D-ultralyd. Selv har jeg det ikke så verst, har kun gått opp 1 kg gjennom hele svangerskapet og har ingen ødemer, men merker jeg blir fort sliten, spesielt da jeg har en aktiv 3 åring fra før. Heldigvis er han i barnehagen på dagen, så da får jeg tid til å legge meg nedpå og hvile litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

termin 25.08,begynner virkeli å bli litt små lei nå. det er varmt og har fått de elefant føttene,men de forsvinner vel når gullet kommer ut,på 3d sa de det var ei jente, kom til å veie borti mot 4kg så skrekk og gru. Men så godt og gøy det skal bli å få ho ut,glad det meste har kommet i hus. lykke til alle sammen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...