Gå til innhold

OTH urban jungle....


førstebarn77

Anbefalte innlegg

er det noen her som har kjøpt denne vognen?? Jeg har kjøpt den, men nå kommer alle og sier den ikke er så bra...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig liker ikke denne vognen, vurderer å velge en med 4 hjul, har også sett på quinny. Men har ikke hørt noe negativt om OTH???

 

Håper dette var til hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Vi kjøpte OTH sin urban jungle når vi fikk vårt første barn for litt over to år siden, og har vært/er veldig fornøyde med valget. De småtingene som vi kunne tenkt oss litt anderledes ble forandret/forbedret på modellen som kom året etter. (Litt vanskelig å komme til i "kurven" under vogna, samt at den godt kunne latt seg klappe bedre sammen) Nå tror jeg det har mye å si hvor man bor og hvordan man bruker vogna. Vi bor i Oslo og for oss har det vært viktigst med den "urbane bruken". Synes det er supert at vogna er så lett å trille, veldig funksjonelt til bybruk med det svingbare forhjulet som gjør manøvrering betraktelig greiere, vi satte også stor pris på å kunne feste babybagen høyt oppe på understellet- slik at William havnet høyt og nærmere oss enn med de fleste andre vogner, med relativt lite boarealet var det greit med en bag som ikke tok stor plass, understellet er veldig enkelt å slå sammen og å få opp igjen- og bagdelen enkel å "klipse på", vogna er fin å gå på tur i marka med, på dager i vinter med mye snø og dårlig måking var det helt nødvendig å kunne løfte opp bak og kjøre bare på forhjulet på smale fottråkkede stier, maqn har mulighet til å kjøpe en styrefprlenger dersom høye personer skal trille (mannen min er 2 meter høy og den høyeste delen er perfekt til han, den "normale" til meg, og man svinger bare den høyeste delen opp og fester med borrelåsremmer når man trenger det)

Hvordan blir det med bruken for deg? Bor dere i by eller på landet, og hva tror du er viktig/mindre viktig for deres bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for gode råd! Vi bor i Oslo, knøtt liten heis, ikke stor leilighet, har hund så vi er mye på tur i parker og skogsveier! Har også forstått at den er grei å putte i bilen, godt å høre at noen er fornøyde med den!! Den står nemlig klar i leiligheten (med plasten på) og venter på en liten jente som kommer snart!

Har du brukt å feste bilsete til den, hvis du har hatt bruk for det da.. Hvor lenge kan hun ligge i baggen før hun "vokser fra den"??

 

Takk igjen:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kjøpt denne vogna og tror vi kommer til å bli superfornøyde. Passer til høye folk, tar liten plass, utrolig lett å kjøre og det er den fineste vogna på markedet (mener jeg) : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...