Gå til innhold

Hvorfor er det så mange anonyme her for tida??


**Tingeling** Emma06+June08:)

Anbefalte innlegg

 

Hadde det enda vært spørsmål som kanskje noen synes hadde vært flaut eller ekkelt å spør om så er det jo en ting, men er jo ikke det.

 

Er jo koselig å følge personer her inne, og er jo på nicket man kjenner folk igjen.. Ikke så lett det når alle er anonyme.

 

Dere som er anonyme, hvorfor er dere det? hehe!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, så uskyldig et spm. som snart skal bli peppret løs på:))

 

"la nå oss få være anonyme" "hvorfor bryr det deg" "blablabla"

 

er nå selv enig med deg Tingeling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å være anonym. Bare av og til om jeg har spørsmål som jeg syns er veeeeeldig pinlige... Da har det hendt. Ellers pleier jeg å være meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe! Nei, folk må få lov å være anonyme altså, ikke noe galt i det, men bare lurer på hvorfor når spørsmålene er ''vanlige normale'' spørsmål..

 

Jeg har også ved et par anledninger vært anonym ved helt ekstremt pinlige spørsmål..hehe!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg bruker knappen vist jeg synst selv det jeg vil spørre om er flaut :-) Men det er SJELDEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er sikkert litt sånn at det noen syns er pinlig å ikke vite eller spørre om ikke er det for en del andre... Tror dere ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jo *noe* må det jo være:)

 

Men vil iallefall si at INGEN spørsmål er teite, eller flaue å spørre om her inne..hehe!

Tror vi har hørt det meste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noe sånt som gjelder for meg og:) Og jo har angret på noe av det, da flere har blitt offline-venner..hehe. Jaja kjekt med venner som vet i detalj om ens slim og andre ekkliteter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...