Gå til innhold

Da har jeg fått tid til keisersnitt..gulp


BBMogbolla

Anbefalte innlegg

Da kommer gullet mitt på mandag..

så på denne tiden om en uke så er han her..

gud så rart å tenke på.. Men godt å vite også..

Han har ligget på tvers og tulla nå alt for lenge.. så da må han tas med keisersnitt.. er 37+3 idag..

Lå med hodet ned litt festa på fredag og snudde seg i tverr i går...raringen min...

 

sprøtt å tenke på at jeg er mamma om en uke.. hihih...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Oi! Spennende da!

Ja, er jo rart å tenke på:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var du jo bbmmelmim!!! Ikke sett stort til deg i det siste. Hvordan gikk det med navlen? Poppet den noen gang ut? hehe

 

Litt greit å bli ferdig og. Ha en dag å forholde seg til. Min er foreløpig stjernkikker og ligger med ryggen mot min. Har da ovenfra: fot, kne, arm, hånd, ansikt. Ikke rart jeg synes magen var klumpete..hehe. Ikke har han tenkt seg ned i bekkenet heller.

 

Du får ha masse lykke til med ks og kose deg og slappe av som best mulig denne siste uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hall mållebålla.. Min navle er fremdels inni der.. DEN POPPA ALDRI UT!!! Det er ganske rart.. men den vrenger seg nesten når jeg bruker magemusklene.. også får jeg en trekanta mage... veldgi rart..

men men..

Ja. din ligger feil den og?? seteleie?? men du er andregangs så da er de tikke så vanlig at den ligger med hodet ned tidlig??

jeg fiksa ikke vente mer jeg nå.. blir så engstelig for at vannet skal gå og sånn.. så nå blire kniven.. æsj.. gruer meg fælt men glede rmeg til å se gullbolla mi.. hihi.......

Her er vogga redd opp og vogna klar for tur... så det så!!

Håper alt går fort og bra.. spennede å vite ... men litt ekkelt og.. hoh

Hva skjer med deg da? noe tegn på utdriving??

 

Ellers alt bra?

Åja.. jeg gleder meg.. hihih..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da, ligger med hodet ned nå. Men vil jo iukke ned i bekkenet!! Seriøst, magen min dekker snart for hele..ja du vet. 'Henger ned som den påsan jo!

 

Men han er stjernekikker da, så de må evt. inn å snu hodet hans under fødsel. Mener det var noe sånt. Han ligger iaf å titter fremover liksom. Vi ligger likt bare han oppned på en måte..hehe. Skal på kontroll igjen på fredag. Dersom bare rot inni der enda så blir det vel en ul. Like greit synes jeg. Bedre føre var..

 

Navlen min er til tider over 1 cm. utenfor magen!!! Og plutselig går den i ett med magen igjen. Skrudde saker. Men det sorte hull har jeg ikke sett på mange mnd:)

 

Hatt en del tak, men ikke mer. Har ikke tid til å føde riktig ennå for skal gjøre ferdig rommet og en tur til frisøren:) Des. må vi en tur på ikea og handle noen lamper.Nei han får vente til etter den 15.

 

Er du blitt fet da? Det har jeg. 19kg!!! og jeg som hadde gode 10+ fra før..buhu altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NITTEN KILO ER FEL ITTNO!!! jeg har vel over tretti.. nekter å veie meg je gnå.. har gjort de siste 1-2 mndene.. det s om er der er der får bare vara der .. fåkke slanka meg nå alikavel.. men jeg er 181 høy da..

æsj jaja.. ser ut som en elefant..

pyton.. og det verste er AMMEBEHÅER!!!! hva er dette for noe TULLBALL DA???? Får jo verdens digreste hengepupper i dissa greiene..

Også så jækla dårlig utvalg agitt.. gurimalla malla malla!!!

Neida.. så sånn er det..

Ikke tid til å føde nei.. akuratt ja.. det er noe du sier det..hehe..

Jeg gleder meg allefall.. her er alt klart.. så vi er klare.. men ikke før mandag!!!!! hehe..

Så sånn er det. Idag blir det langpannekaku til midag.. og hjemmelaga syltetøy.. namnamnam!§!!

Hold meg oppdatert a.. jeg bimmer ganske ofte. men har slutta å lese sånne skremmeinnlegg da jeg har vært ganske engstelig og utafor hele svangerskapet... Men når jeg har no morro å si så klogger jeg meg på vettu!! hihi :) klem på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jodu, men fordel de 19 (+10 som da blir 29) på en kropp som ikke ranger 160cm over bakken engang!!! Haha så det så, da ble det litt værre tenker jeg!! :)

 

Ammebh er ikke for å bli sexy..hehe. Nei men man skal jo helst ikke ha bøyle for da kan man stoppe produksjon og få betennelse eller noe sånt har jeg hørt.

 

Er mange fine bh'r som en "dype" i snittet på en måte. Som du kan lirke ut puppen av. Beukte en del slike sist. Som egentlig ikke var ammebh.

 

Ingen av buksene passer lenger jo!! Ja og snakker da om mammabuksene. Enda godt det er sommeren.

 

Langpannekaku? Snakker vi pannekake her eller? Skal grille hos noen venner i kveld vi.

 

Trenger jo ikke slutte bimme av engstelse. Jeg har stort sett bare prata piss i mange mnd. her inne jeg. Meste er ikke relatert ti lfødsel/svangerskap i det hele tatt..hehe.

 

Nei men jeg SKAL til frisøren før fødsel, for det har jeg bestemt meg for. Har fått time på onsdag, så det skulle vel gå i orden:)

 

Får stikke å gjøre meg "pen, velstelt, etellerannet!!" jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...