Gå til innhold

Æsj.. må på føden igjen..


Caramell, 3-barns mamma!

Anbefalte innlegg

Hater å dra dit, ... er i uke 32 og føler at hode harbegynt å feste seg. Det likte ikke jordmor, så da blir det modnings sjekk! Trasig! Var innlagt med rier for ikke så lenge siden også. Synes det er flaut jeg.. føler meg som en hypokonder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er andregangs, så det har vel kanskje noe med det og gjøre. I tillegg har jeg vært innlagt med premature rier. er det din første? Hun skal vel bare sjekke for å være sikker påat det ikke blir fødsel før tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarte deg på den andre linken også...men,ikke føl deg som hypokonder!!! er jm som vidresender deg,er det ikke? da er det en grunn.bedre med flere undersøkelser enn ingen for slikt.har selv blitt sendt til ul for fare for prematur og lite mavemål.følte meg også som ei sutterkopp....men,jm hadde ikke sendt meg hadde det ikke vært grunn for det.lykke til da.håper vi får høre hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok! Skulle tro hvertfall JM vet hva som er best å gjøre, så da får jeg bare tusle meg dit når mannen min kommer hjem fra jobb. Har hatt så sky-høye sf mål også, så har liksom være inne for det også! Synes det blir så mye styr.. skal egentlig på ny ul kontroll for å sjekke at alt er ok en gang til også, siden sf måla fortsatt er altfor høye. Tror bare det er måten hun ligger på som gjør det jeg! huff huff.. kunne ønske jeg klarte å dra på sykehus uten å føle meg som en byrde! Men det er jammen vanskelig! Skal gi beskjed ikveld om hvordan det gikk jeg!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet hvordan du føler deg...jeg har alt for lite sfmål...men var kun 10% under.å modninga var ikke starta av alt tullet.men tilbake ville di ha meg nå,så noe er det vel å følge med på...jeg satt der sist med en følelse at legen så på meg som en liten unge..denne gangen ble jeg hørt,og trodd. ikke føl deg som en byrde.er jo en veldig viktig ting du skal inn for,og behandler legene deg som en hypokonder eller lignende,ja så sier det sitt om legene !!

lykke til,igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk.. jobber i helsevesnet selv, som sykepleier, og vi bruker mye tid på å forklare pasientene nettopp det at de ikke er byrder.. men rart når det gjelder enselv.. da blir alt så annerledes gitt! jaja.. nå får vi bare se hvordan det går. Må vel bare ta det med ro, noe som er sabla lett når man er hjemme med en liten krabat på 11 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme fra sykehuset! Måtte ligge der inatt til observasjon.. Var begynt å bli moden, så vidt det var.. men cervix er fortsatt ganske lang, så det er jo bra! Har sinnsykt til nedpress for tiden.. det bare verker og verker.. mye stikking. Men får knipe igjen noen uker til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...