Gå til innhold

Alt vel og bra på siste ULèn i dag (37+2).


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Lille snuppa var ei lita snuppe i dag å =) og nå ligger ho nesten helt på gjennomsnittet på ULmålene - bare pittelitt over! Glad for det, må jeg si. SÅ nå er det bare å vente på at det hele starter - er klar og så forberedt som jeg kan bli, føler jeg =)

 

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Hvordan type UL tok du og hvorfor? Jeg har tidligere hatt 1 obligatotisk i uke 19 og 1 3D (privat/ betalte selv) i uke 28 fordi jeg hadde lyst. Kunne tenke meg en til, jeg har termin 30 august, så det er ikke så lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotte greier:) alt ser ut til å være slik det skal være. nå er det bare få uker igjen til dere får møte den nye daglige lederen i huset................ selv har jeg 16 dager igjen.

Vi kom hjem fra ferie i går og i dag skal jeg ned i kjelleren og hente fram babytøy og begynne å gjøre klart.

nå skal jeg skjemme bort meg selv og har bestilt fotpleie med varn leirebehandling.Det gleder jeg meg til og håper ikke fødselen starter før den skal. etter å ha gått barbeient i sommer kan jeg tenke meg at grønsken under føtterne er grodd fast og neppe vil være ett flott syn for jordmoren:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg skal på min neste UL til fredag, og er da i uke 40 iflg BIM. Håper i det lengste at noe kan ha skjedd innen da, men jeg må vel sikkert tilbake både en og to ganger tenker jeg før "lille venn" finner veien ut. Jeg går på faste legekontroller med UL pga høyt BT, og for å følge med på veksten til babyen. Min ligger også litt over gj.sn. på kurvene, men fortsatt innenfor normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ninn!

 

Jeg tar ekstra ULèr fordi jeg har en kronisk sykdom som kan gjøre at barnet får i seg mindre næring enn ønskelig, og dette sjekkes derfor regelmessig via UL. Er bare vanlig UL...men det er ås koselig å "hilse" på min lille huleboer i ny og ne...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, tusen takk for svar!

Så bra at alt så fint ut, og ja, såklart er det koselig å hilse på babyen:)snart får vi "hilse på babyen permanent". Gleder meg!

 

Lykke til med deg også og siste innspurt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...