Gå til innhold

Brio kombi


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte det for 7 år siden, og skal bruke den igjen,. Er svært fornøyd med den. (skla bare kjøpe lufthul og sette på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Brio kombi, og tror jeg kommer til å like den godt. Bagen er ikke så veldig liten, med tanke på at vi går mot vinter. Syns ikke vogna virker så kjempetung heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har selv kjøpt en brukt brio kombi vog, lett å trille og god plass i den, er så langt kjempefornøyd. Gleder meg virkelig til å ta den i bruk:) Har også hørt mange gode erfaringer med vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt en helt ny brio kombi til jenta som kommer i oktober. Veldig enkel og fin vogn. Elegant utseende, tror jeg vil bli fornøyd med den ja.. Kostet bare 4000,-..synes det var billig jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt Brio kombi! Vet ikke helt hvordan den er ennå, men den ser bra ut og er god å trille rundt i stua:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt det til våre tre barn, kjøpt ny nå.

Har vært kjempefornøyd til nå og har all grunn til å tro at det fortsetter.

 

Trillet forrøvrig litt på min søsters vogn i helgen, virker veldig bra:D faktisk bedre enn tidligere modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en brukt brio kombi vogn , har ikke tatt den med hjem enda, har den på jobben. Den virker utrolig fin og trille og se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt den, deilig vogn å trille!! hadde trilla endel på den da en venninne av meg har den. Anbefaler lufthjul, ikke de nye fancy,,,de er så glatte. masse fine farger å få på vogna og bagen er praktisk å ta med inn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...