Gå til innhold

Hva er alle sette i gang tipsene igjen?? (o:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sex

spise kanel

drikke rødvin

drikke scwheeps bitter lemon

spise kanel

bære tungt

gå tur/gå trapper

 

Jeg har prøvd alle,untatt rødvin, men sitter her fremdeles gravid! Flere tips mottas m takk

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakserolje/Riciniolje - har ikke funket på meg i det hele tatt. Ikke dårlig i magen en gang.

Vaske vindu - funket ikke

Gjøre husarbeid - skal prøve igjen nå, ellers går vel snart hybelkaninene til angrep på bikkja.. men har vasket rundt to rom uten at det var antydning til noe som helst!

Ha sex - denne har jeg trua på.. hehe.. har i allefall hatt kraftige kynnere hele natta/morgenen... må lure sambo med på en runde til, han skulle komme innom en snartur etter lunsj.. hihi..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det beste, ja. Men hvem har tålmodighet til å vente.. hvis du bare hadde visst hvor lei man kan bli.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja da =) Jeg vet godt hvordan det er å være lei.. Gikk nemlig 14 dager over sistgang, og prøvde ALLE råd og tips... Ikke noe annet enn drypp funket på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bringebærekstrakter

skogs tur

sterk mat

vaske huset -men det har jeg gjort nå flere ganger i uken, huset har aldri vært renere...

klippe plen og luke i hagen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søsteren min kjørte på humpete veier(noen mener det funker)

Ellers har jeg hørt om at sex funker, at lakserolje funker, at husarbeid funker, ja de fleste er nok oppramset allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud...nå fikk jeg latterkick!!!! Hybelkaniner som går til angrep på bikkja.... hihi... så hele den seansen foran meg.. *tårene triller*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Har støvsuga nå, ble ikke noe mere kynnere på meg, men bikkja er i det minste berga for denne gangen! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...