Gå til innhold

Vasking av utstyr..


skytte75:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Er litt usikker, har vasket alle klær, overmadrass håndklær o.l. Hva med dyne, pute, dunpose og lammeskinn? Har dere vasket dette også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vasker dyne og pute, fordi de er satt inn med mye kjemikalier som babyen jo kommer i umiddelbar nærhet av. Har tørket dem i trommel etterpå sammen med tennisballer, blitt superdelig og fluffy:-)Lammeskinnet har jeg hengt ut og luftet over flere dager, og banket og børstet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Skal vaske dyne, pute og dunpose. Men er skeptisk til å henge noe som helst ut.. Det er jo så mye pollen i lufta. Eller begynner jeg å bli hysterisk?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok like hysterisk;-)

Derfor ristingen, bankingen og børstingen, egentlig. Vet ikke hva som er best eller verst, men tenkte det var viktig å få ut evt rester fra produksjonen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rask gjennomskyll av klær. Vask av dyne/pute-inn i trommel'n. Lammeskinn bare lufter jeg. Ja rister det jo, men er det såå mye pollen mer nå da? Ja det får isåfall så være. Gutten kommer jo til å sove ute i hagen uansett, og kan ikke beskytte dem mot hele verden:)

 

Mye av det jeg har er brukt da, så skyller bare ut "nedpakka i noen år lukta".

 

Driver med vask nå:) Er 17 dager til termin, men tenkte det var like greit å få litt system på ting. Stua ser jo ut som et takras etter at jeg har dratt alt utover..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...