Gå til innhold

er det mulig?? 32 uker


7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

nå ble jeg uggen igjen... æsj altså.. dårlig i magen og skikkelig kvalm.. får vel bare legge meg IGJEN da og håpe det gir seg så jeg får svømt.. er dette et mandags syndrom tro??

Eller er det fler som har det sånn nå i uke 32... ????

 

;)

 

uff føler at jeg syter mye om dagen, beklager jenter..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også endel kvalmebyger om dagen.. men det er jo ganke normalt i denne delen av svangerskapet.. Noen plager får vi vel bare tåle!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 34 her.. Og kvalm i tide og utide! Er ikke deilig.. Har hatt NULL plager frem til nå! Men nå sliter jeg med å få puste, kramper i leggen, senestrekk og kvalme.. Huff & huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også begynt å dukke opp skikkelige kvalmebyger her også. etter å ha vært fri fra dem siden uke 20:( Jeg skylder på varmen, og på at lillemann inni her presser på alt:) pleier å gi seg når jeg har fått spist litt,lavt blodsukker er ikke bra!

 

Tenk at vi bare har to mnd igjen??? Nå synes jeg det har gått fort!

 

HIlsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter ;)

Ja, rart at det bare er 2 mnd igjen..begynner å glede meg nå ;) til å bli kjent me'n liksom .. ;)

får vel bare være positiv.. det er jo vakkert at vi har en liten klump som spirer og blir fetere inni magen .-he he

nå skla jeg spise litt og dra og trene .. hjalp å sove litt fakstisk;) sover jo så dårlig om natta at det kan jo være det og.. at man ikke er helt uthvilt.. ja ja ..

ah en super dag alle sammen ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg har også hatt dager der jeg føler meg kvalm og uggen.... Jeg har vært frisk hele svangerskapet... Nå har også kynnerne tatt seg opp og blitt ganske harde og mange flere i løpet av dagen... hmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepps. ser at vi har termin på samme dag, og jeg har også plutselig begynt å bli kvalm igjen.... kjedelig!! nå har vi vel hadd våre "på-topp" måneder som gravide, så nå begynner det bli litt tungt ;)

 

har veldig mye kynnere for tiden, og når jeg legger meg så presser det helt sinnsykt i underlivet.... flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også VELDIG masse kynnere. Av og til 5-6 ganger i timen og press i underlivet. Er 30 uker nå.

 

Lurer på om dette er normalt. Med så masse kynnere mener jeg. Noen ganger blir bare halve magen hard, kjennes rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del kynnere jeg også.. me n merker ikke så mye til dem.. mest etter at jeg har tisset ( og det gjør jeg jo HELE tia.. he he) og etter sex og hvis jeg har trena eller noe.. ikke vondt da heldigvis.. etter en høneblund ble kvalmen borte også -heldigvis-.- det er vel tegn på at det hjelper å ta det med ro det da:)

så jeg får bare late meg litt ekstra.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så kvalm, men mindre matlyst.

er i uke 30+4 og har begynt å få ødem i føttene. Hater det!! Og sene-strekk forran på leggen og foten. Au,au.

 

Kynnere er det oftere og oftere. Og så gleder jeg meg til han synker ned. Føler nesten at jeg har baby opp til halsen... :)

 

Aller helst gleder jeg meg til han er ute!! Det blir STOOORT å hilse på'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det blir helt villt å hilse på'n... gleder meg vannvittig til det ..

ikke matlyst her heller.. men i dag blir det seifilet alikevell.. så får vel ned noe.. tungpusta her og.. presser seg helt opp i halsen ..hmmm men han synker vel snart håper jeg ???

 

;) godt vi kan klage litt på denne tråden.. det trengs .. he he

blir faktsik i litt bedre humør av å lette på trykket.. takk for at dere er her :)

klem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :) ja, det er så godt å få klage litt! min mage pleier også å bli hard på ene siden når jeg får kynnere, også blir magen helt skeiv... og jeg blir KOKvarm! leser i den uken jeg er i nå her på BIM at hvis man har regelmessige kynnere og nedpress, skal man kontakte jordmor for å avkrefte at det er begynnende rier...

men mine kynnere er ikke regelmessige, tror jeg.. hm :)

 

forresten, har dere begynt å vaske bebisklær? jeg kjøpte vaskepulver og skyllemiddel uten parfyme idag, og har en maskin med småklær på vask nå :-) hi hi ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...