Gå til innhold

Blod og sånn...


Smånetta 14.mai

Anbefalte innlegg

Nå går jeg nesten i taket av spenning! Det var blod på papiret da jeg var på do nå. Først bare litt friskt blod og så litt i utfloden. Sånn som når man holder på å få mensen, liksom.

 

Kan jeg tørre å håpe på at det er tegnblødning? Har hatt kraftige og vonde kynnere i tre-fire dager nå. Noen av dem varer i fem-seks minutter, men jeg tør ikke håpe for mye...

 

Hva tror dere, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror du trygt kan håpe på en tegningsblødning!

Heldige deg - jeg sitter her uten både blødning og sterke kynnere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg håper litt bakerst i bakhodet mens jeg spiser opp den ananasen jeg har på kjøkkenet. Hele shiten, med hard kjerne og alt.

 

*krysse fingrene i smug*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka ett i dag opplevde jeg og nesten samme :-) Kom pittelitt blod på papiret, og var litt mer utflod enn vanlig ( men ikke mye, men nok til at papiret "gled" hvis du skjønner hva jeg mener ). - Jeg ble også kjempeoppspilt og spent, og har stadig vært på do og sett etter om det har kommet noe mer, noe det ikke har. - Vi tok en runde i senga i ettermiddag, håper det får fart på sakene ;-)

Blir spennende å høre hvordan det går med deg etterhvert! Om det kommer mer utover kvelden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det er ikke lenger tvil. Måtte faktisk ta på bind for å være på den sikre siden da jeg stod opp. Ser ut som jeg har fått mensen, rett og slett. Men veldig lite, som da man var 14 år, på en måte.

 

Nå prøver jeg å holde adrenalinnivået i kroppen på et minimum. Skal pakke sykehusbagen og gjøre noen siste innkjøp i dag, men fokuset blir på å gå en tur med mamman min på porselensfabrikken og kikke på fabrikkutsalget... Er så dårlig på venting, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nok tegningsbløding ja... Husk at blødinger så sent i svangerskapet alltid skal føre til ontakt med føden da.. De liker oftest å sjekke slikt, bare for å konstantere at det ikke er morkaken sin skyld at du blør.. min siste fødsel begynte slik.. 13 dager etter blødningen riktignok, men det er IKKE vanlig å gå så lenge da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke akkurat på føden ennå.

Tror jeg har god tid. Har ikke ringt eller noe. Det står på hjemesiden deres at det bare er å slappe av så lenge det ikke er mer enn en vanlig menstrasjonsblødning.

Men det spørs om jeg ikke ringer etterhvert når utålmodigheten tar meg. Er nemlig skuffende lite annet som skjer her. Baby sparker og holder på og jeg har noen få kynnere som gjør bittelitt vondt, men mye mindre vondt enn f.eks mensens første dag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann lille marte =)

 

fant dette utklippen da jeg søkte på tegningsblødning:

 

Tegningsblødning:

Når fødselen er på vei, er det aktivitet i livmorhalsen. Den myknes, utvides og forbereder seg på fødselen. Små blodkar kan briste litt i forbindelse med dette og utflodet blir lyserødt eller med blodspor. Hos noen kan det fremdeles gå dager før fødselen kommer ordentlig i gang. Ring til fødeavdelingen og prat med jordmor. Hun vil forklare deg hvordan du skal forholde deg. Tegningsblødningen i seg selv er ikke smertefull.

 

akuratt det samme har skjedd med meg også i dag.. kjenner ikke noe rier eller veer, men har hatt kraftige ryggsm.. tar du kontakt med føden??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat sånn blødning for ei og ei halv uke sida.Ingenting he skjedd her da,men håpe d skjer me dej da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...