Gå til innhold

Blir dere uggene i varmen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her, blir kvalm og svimmel. Så holder meg bare i skyggen eller inne... Ikke fått så mye sol på kroppen denne sommeren nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimte av i varmen i går jeg så i dag holder jeg meg inne hvor det er litt kaldere og jeg har på vifte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kjørt her i 30+++. Bare en ting å gjøre.... holde seg i skyggen med en god bok. Mens gubben stakkars.... han maler huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, blir kvalmere, slappere, svimmel og rett og slett uggen. holder meg inne hele dagen, og sitter litt i skyggen om kvelden. Må gå en liten runde med hunden sånn på formiddagen, da, og da er jeg helt vrak lenge etterpå. puh. gleder meg til høsten kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uggen så det holder...trodde jeg begynte å bli syk så kontaktet lege, men diagnosen var varme.... holder meg i skyggen eller inne...den lit\lle brun fargen jeg fikk tidligere i sommer er snart borter... ta det igjen til neste år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juppjupp.. Kvalm og tung i haude.. Ikkje kjekt i d store og d heile.Ligg på sofaen og drikk iskaldt vatn no.Herli:) Megastore bein no forresten. Ha ha.. Ser litt komisk ut:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...