Gå til innhold

Sigbeth FØDEKLAR 3/8-06


trine_og_mathias+knøtte

Anbefalte innlegg

e du her enda! ? eller vært så heldi at nå har skjedd?

her skjer det ingenting da.. uff..

må vel lure gubben me inn på romme å se om det kanskje kan bynne å skje litt ialle fall!!! hihih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er her enda ja! Skjer ingenting her heller!

 

Feiret ett års bryllupsdag i dag med å spille minigolf! Så er litt glad for at ting ikke har skjedd i dag både pga varmen OG vi hadde ikke lyst til å "dele" bryllupsdagen vår med lillegutts bursdag! (i fremtiden) Hadde selvfølgelig ikke gjort noe, men.... Nå satser vi på 10 august som hadde vært min svigerfars bursdag. (Men gjerne før!)

 

Har glemt hvilket sykehus du skulle på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja læste det du hadde skreve den 5! :-)

nu e det jo kvelinga her.. å går snart over i dag 4.. off.. hehe

pappa hadde ringt i dag på hustlf mens vi va på brygga å da han ikke fikk tak i oss på hustlf va han i hundre! hehe

ringte samboern på mob seinere da, å spurte om det va noen på gang.. men næida. vi va nok bare ute en tur... nedtur!

 

å enda ikke nå tegn.. off.. blir snart gal!

hehe ( sto vel ikke først i rekka da tolmodighet blei delt ut, å nu settes den jo virkeli på prøve)

 

æ skal føde på tønsberg sykehus i vestfold! håpe det ikke e nå baby boom der nu ! hehe..

 

har dåkker funne navn til den lille da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi har funnet både guttenavn og jentenavn, men det er foreløpig hemmelig til fødselen har skjedd. Alle i familien er så spente og har laget tippelister (på navn)!

 

Vi får heldigvis ikke mange masetelefoner eller sms - jeg sier i fra til de som spør at de får beskjed på sms så snart babyen er født! men dessverre virker det som om det er foreldrene våre som får de fleste masetelefonene, stakkars! (fra tanter og bekjente)

 

Ellers skal jeg føde på a-hus. Hvis det blir noen fødsel da - kanskje babyen har bestemt seg for å bare bli der inne! Er ikke alltid utålmodig, men av og til kan den komme over meg ja, med påfølgende høye sukk og nedover-munn!

 

Skal du på kontroll snart? Har time 10/8 hos jordmor hvis ingenting skjer før den tid...

 

Lykke til - så har den 7/8 også snart gått....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :-) våres lille gutt skal hete mathias da! hehe!! blir arti når han kommer!

æ har kontroll i mårra. men vess æ kommer så langt.. våkna i natt, me veldi ondt i magen men utpå mårran ga det seg litt så på et øyeblikk viset æ ikkeom æ hadde ondt eller om det va bare tull..

men så nu i ettermiddag har det tatt sæ krafti opp å slimproppen gikk!

va litt blod å sånn i.. vet ikke om det skal være sånn. men kanskje ringe føden litt seinere eller prøve å vente til i mårra.

nu har æ sikkeli ondt i magen, som om det e mensen smerta.. oooh. å i ryggen.. det e ondt hele tia men kommer ekstra tak som e værre.. har ikke tatt nå tid på det men bynne nu fra neste gang!!!

håpe det e nå på gang at det ikke går over..

hadde vært deili å bli ferdi men samtia igjen nu e det så nært at det kommer litt angst.. bare tanken på å komme hjem me en liten baby å alt det.. hehe

 

men det går nu bort når vi får se han tenke æ! bare nærvøs nu ! som da vi sku i en stor karusell!! nærvøs først men kjempe morro under turn å da bildan kom!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ, heldiggris! Høres absolutt ut som om du er igang ja! Da må jeg bare si lykke til, og ikke glem å fortelle fødselshistorien etterpå!

 

Jeg sitter fremdeles her uten noen tegn, men får vel en baby en gang jeg også....

 

Lykke til med "tellingen" - spår at du har en baby innen 8/8!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi takk takk!!

holde på å ta tia nu .. så blir det vel å ringe føden etter på!!!

sende litt fødestøv da æ tydlivis har fått litt!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!Når hadde du termin da?Jeg skal også føde på ahus,snart forhåpentligvis...hadde termin 4 aug,men lille gutt lar påseg her også!

skaltil legen 10 hvis ikke skjer noe før da....Så noen likheter mellom deg ogmeg,så tenkte jeg måtte høre...

Kan jo hende vi ender opp på sykehuset sammtidig!

 

Lykke til hvertfall...

 

Jeg er så utålmodig nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...