Gå til innhold

stelleprodukter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med barnestellepakken fra weleda? Er dette ålreite produkter? driver å ser rundt etter stelleprodukter til mitt første barn. noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte Seba Med sin baby-serie, kjøpes på apoteket. Kjempefornøyd med den. Lukter også veldig godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter min første nå og har fått anbefalt weleda-oljen av en venninne, hun sa den var kjempegod og mild og veldig drøy i bruk. skal imidlertid helst bare vaskes med vann i starten fikk jeg høre. oljen kan visst brukes i vannet eller rett på huden.weleda og babyline er de produktene som har fått best i test på innhold, dvs at de inneholder naturlige og "rene" råvarer, ingen miljøskadelige stoffer,hormonhermere, skumle konserveringsmidler osv.

 

husk at babyen har en mye mer ømfinttlig hud enn oss, og dermed er ennå mer utsatt for slike stoffer. du kan lese mer på www.gronnhverdag.no tror jeg det var. der står testene. jeg vet ikke om det er overdrevet, men når det finnes naturlige alternativer, velger jeg disse i allefall!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Tønsberg kjøper man de i en babyforretning - Liten As. Mulig det er fler steder i byen en kan kjøpe de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...