Gå til innhold

Bryllup! Hva skal jeg gå med ???


TurboPrinsessen:-)

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Skal i bryllup til en venninne av meg idag.. skulle egentlig være forlover, men pga tiden og min termin, turde vi ikke.. Nå er jeg 5 dager på overtid, og jeg vil gå i kirken, dropper middagen, men kommer til kaffe og kaker. (dette ble vi enig om for bare noen dager siden - bruden og jeg ) Problemet er hva jeg skal gå med.. har bare en hvit sommer kjole kjøpt på cubus.. Tenkte jeg kunne ha den med en blå bolero utenpå... Man skal jo ikke ha hvit kjole på seg i bryllup, men tror dere de unnskylder meg?? Har ikke tidligere tenkt at det skulle være noe problem, har vel tenkt at jeg hadde født til denne dagen...

Jeg blir jo uansett ikke flottere enn bruden, så fødeklar som jeg er + 2 tømmerstokker av noen ben...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går sikkert bra det.

Vet at de pleide å si at man ikke skulle gå i det ene eller det andre i bryllup, men syns det virker mye mer liberalt nå for tiden. Tror nok din venninne forstår at du vil ha på deg noe fint som passer, selv om det er hvitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke venninnen min som bekymrer meg, men alle de andre,,

Men dere har nok rett i at det går greit..

 

Tusen takk for svar, ble litt roligere nå:-)

 

KLem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem hvis du tar på det tilbehør i andre farger. De fleste skjønner jo at du ikke akkurat kan velge og vrake i kjoler for tiden, og dessuten er det ganske mange etter hvert som går i hvitt i bryllup.

 

Kos deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk i svart kjole i et bryllup tidligere i sommer, da det var det eneste jeg fant:)

 

Som andre sier; det hjelper med tilbehør i farge. Tror heller ikke du utkonkurrerer bruden hvis kjolen er fra cubus, hehe.. Den er kanskje kort også, i så fall, svært ulik brudekjolen..

 

Kos deg i bryllup du:):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at Mette-Marit gikk i hvit kjole i sin brors bryllup :-)

-Ikke noe problem synes jeg heller! - høygravid og greier. Enig med de andre

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på deg det du får på deg, du. Som sprekkeferdig høygravid gjelder ingen kleskoder.

 

Jeg var dessuten i bryllup for to uker siden. Der var det mange ikke-gravide som slett ikke fulgte noen kleskode. Mange hadde knelange kjoler, sorte kjoler og hvite kjoler.

 

Som andre her sier, så lenge du har tilbehør i andre farger, går det helt fint med en hvit sommerkjole.

 

Kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...